Beş altı yaşında çocuklar Akşam akşam Düştüler yine yollara; Karanfil ve gül sunuyorlar, Nasıl da seviniyorlar Birisi çiçek satın alırsa, Buruşuveriyor yüzleri Solgun çiçekler gibi, Uzatılan çiçek elde kalırsa?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇİÇEKÇİ ÇOCUKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇİÇEKÇİ ÇOCUKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şaban hocam, çiçek satan çocuklar hayatı erken yaşta öğrenmiyorlar mı bir yerde ? Belki çok küçükken sokağa salıverilmeleri onlar için büyük tehlike olabilir. Ama babam bani kendi işimizde ortaokul yıllarımda tarlada çalıştırmasaydı,vallahi billahi okumazdım. Babamı rahmetle anıyorum.Nur içinde yatsın. Sağlıcakla kalın. Saygı ve selamlarımla...
Beş altı yaşında çocuklar Akşam akşam Düştüler yine yollara; Karanfil ve gül sunuyorlar, Nasıl da seviniyorlar Birisi çiçek satın alırsa, Buruşuveriyor yüzleri Solgun çiçekler gibi, Uzatılan çiçek elde kalırsa?!
Şaban AKTAŞ 25.04.2001
Anlam doluydu hocam, günümüzün kanayan yarasını anlatan şiiri beğeni ile okudum, Yüreğini kalemini kutluyorum............ Saygılar
Sosyal bir devlette çocuklar para kazanmak için yollara düşüyorlarsa, buruşması gereken yüzler, çocukların değil onları sokağa mahkûm edenlerin olmalı.
oyun oynamadan büyüyen çocuklarımız, nasıl da pareliyor yüreklerimizi...
Kaleminiz hiç bitmesin değerli öğretmenimiz...
Saygılarımla...