Geçkin Yaşa Kara Delik Kimyasalı / İğreti Aşk Şiirleri Serisi V.
I)
Sehpa üzeri Ceneviz dantelası Snop peygamber aday adayının Elindedir bol alternatifli Ruh kartelası Homeros’un sakal beyazı Gece yarısı çıkar epik ayazı Yeni sezona Bilge Ebabilden trenddir Karadula hibe dulda yası
Ayaklar altında Can çekişiyorken gölgeler Çaresizdir bedenleri Kimyasal ten yangınları Başlamaya yakın damarlarda Bu yüzden can verir her gölge Sahibinin kollarında
II)
Yarı çıplak Amuda kalkmış dilberin Örtmeye çabalarken militan memelerini Şifondan eteği (-ki hayli mini iken giyilen etek ne de saçma bir söylemdir bu) Acımasızca hücum eder beynine Kahpe akışkan kanı
Bu yüzden mi öykünür kiraza Öpmeye çalıştığım Sülaleme söve duran o fevri dudaklar?
Ulan; anasını satayım Yoksa yine mi yüksek irtifasındayım Kimyasalın?
III)
Ani bir atakla silkelendiğinde yine koca yaşlı beden Bir elimde kanlı neşter Diğerinde ölüme morarmış dudaklar
İmdat çığlıklarına eşlik çırılçıplağım…
Tam Kırk iki dakika yirmi saniye önce Büyük bir şehvetle öpmüştüm dilberi O dudaklar ile oysa!
Korkma dilber!
Adına yakışır bir ceset artık Elimde tuttuğum kanlı dudakların sahibi koca yaşlı beden
Belirsiz süreli fakat…
Aman; Sıkı tutsun bu yüzden zarif ellerin Yılkı lideri o dominant karabasanın ipekten yularını!
Çocuklar var Sevişiyorken salon kanepesinde evinin Bahçenden olmamış kirazları aşıran…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geçkin Yaşa Kara Delik Kimyasalı / İğreti Aşk Şiirleri Serisi V. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geçkin Yaşa Kara Delik Kimyasalı / İğreti Aşk Şiirleri Serisi V. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aman çocuklar duymasın hocam:) Merak ederler perdenin kenarından yine de bakarlar arsızdır çocuklar ve de harikadırlar.. Geçkin yaşın kendini ve partnerini sorgulayarak iki kişilik konuşması, şiire usta kaleminizden mükemmel aksetmiş.Sonuca bayıldım.Hiç beklenmeyen bir sonuç gülümsetti...Terdit sanatı bu olsa gerek...Saygılar kaleminizin olsun saygım ile efendim..
Geçkin yaşın kendini ve partnerini sorgulayarak iki kişilik konuşması, şiire usta kaleminizden mükemmel aksetmiş.Sonuca bayıldım.Hiç beklenmeyen bir sonuç gülümsetti...Terdit sanatı bu olsa gerek...Saygılar kaleminizin olsun saygım ile efendim..