sensizliğinde bir kez daha çekip giderken bu kentten yollardı dürülen bir yolluk sanki ipekten çiçekli bir bahar, uzun ince yerlerde serilen ve ayaklarında çam sakızı ağdalı mı ağdalı adım adım gölgen gibi bastığın yerleri söküp giden...
gül kurusu solgun şimdi sen yoksun yanımda sallanırken esintilerde sokağa bırakılmış rastgele saksıdaki palmiye ağaran saçlarıyla...
senden uzak gezintilerde gittiğim her yerde yüreğimde izdüşümler senin için çabalar yürürüm sabaha kadar ay ışığı sarar tenimi uzaklarda olsan bile sesini duyan birisi var merhaba sevgili, merhabalar...
Şaban AKTAŞ 01.02.1997- PAMUKKALE
Resim kaynağı: /photo.php?fbid=473263816076055&set=a.116867721715668.16366.116844265051347&type=1&theater
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İZDÜŞÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İZDÜŞÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her nerede olursan ol gittigin yerlerden yinede gorurum hissederim diyen siir diliyle ozlem ve sevgi kokuyordu.. Tebriklerim bu guzel emege hislerin izdusumune.. Selam saygimla..
Öyle bir gece daglardan inisimiz vardi . 02.00 cadirlari topladik. Sabah 06.00 da minibüs hareket edecek ona yetismeliyiz, gecenin karanliginda Kackarlar_da karanliga süzüldük..... O karanlikta yaptigimiz 4 saatlik patikalarda kostura kostura yaptigimiz o treking hayatim boyunca unutamayacagim harika anilarimdan biridir. Ay isinda o daglarda yürümek nasil güzel bir sey anlatilamaz. Ve Günesin dogusunu karsilamak o patikalarda soluklanirken.
Nerden aklima düstü de anlatiyorum bunlari sevgili Saban dost ...
senden uzak gezintilerde gittiğim her yerde yüreğimde izdüşümler senin için çabalar yürürüm sabaha kadar ay ışığı sarar tenimi uzaklarda olsan bile sesini duyan birisi var merhaba sevgili, merhabalar...
Iste bunlari okuyunca öyle bir kivilcim sicradi....
Bu kez ressami belirtmemisiniz . KI hep sizden örnek aldigim bir özelliginiz bu asilinda . :-)))
Umarım idealini gerçekleştirirsin. seni Likyanı Yayları ve dağalrı grubuna ekliyeceğim. Orada Ömer Faruk Gülşen bey ile tanışmanı isterim Ağrı dağı çıkışında sana arkadaş ve yoldaş olur. Sevgiler...
Resim icin begenimi yazmayi unutmusum . Tabii ki merak ediyoruz degil mi Sevgili Saban arkadasim. Kim yapmis bu harika resmi. Ki emegini kutluyorum Resamin . Bu konuda ne denli titiz oldugunu da en iyi bilenlerdenim. Verdigin bilgi icin tesekkürler.
Günesin bize merhaba demesini en güzel Nemrut Dagi'nda izlemistim. O gece o fotografi cekmek icin hic uyumamistim :-))) Bir de Agri Dagi'inda Günesin dogusunu cektigim buu iki fotograf hayatimda cektigim en güzel karelerdendir.
Siirini okuyunca inan cantami toparlayip hemen yollara düsesim geldi . Bunu ne cok arzuladigimi bilemezsin.
Gerceklestirmedigim bir idealim var , buraya yazayim bari .
Bir gün Kackar Dagi'nda zirvede günesin dogusunu karsilamak ve ordan o ilk isiklar yagildiginda yarim saat iceriseinde mümkün oluyormus ancak Agri Dagi'ni cekmek . Bunu cok ama cok istemistim. Yalniz bunun icin de yanima bir cesur adam gerekiyordu ... O da olmadi iste. Ayni anlattigim yerden Dagcimiz Tunc Findik bunu gerceklestirmis . Kitabinda vardir . Bende mevcuttur o da .
Cok tesekkürler bana bunlari yasattin adeta ... Icim akti inan Can ... Sevgimle....
Sevgili Fikret arkadaşım, güzel yorumun için teşekkürler. Resmi Dikkat Sanat var adlı Facebook sitesinden aldım. Fakat resamın adı yok kayıtlarda. Ruhuma çok seslenen bir resim, düşlerimin tblosu gibi. Bilmez miyim ay ışığını ve yürümeyi, dağlarında ülkemin doyumsuzdur mehtabı izlemek... Pamukkale'de de gece o bembeyaz travertenler üzerinde doğanın gelinliği örtülü iken, ay gecede uzak sevgili düşleriyle ne de güzel örtüşür...