(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni kalpten sevince... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni kalpten sevince... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaralı sevdalı bir yüreğin sevgisine karşılık bulamaması kadar derin bir acı yoktur herhalde.Çok güzeldi şiir üstadımı gönülden alkışlıyor saygılar sunuyorum..
sevgi,liye sitem dolu dizeler okudum gönül sayfandan,kavuşmak bir dert ayrılık ayrı bir dert ve şaire yazacak binlerce konu çıkıypor iyide oluyor aksi halde böyle güzel dizeleri okuyamazdık sanırım kutlarım üstadım .selamlar,saygılar.
ÜSTADIM; GÖNÜL EVİNİZİN SİTEMLİ VE DE NE DESEM BİRAZ DA KIRGIN SESİ DİZELERE NEFİS AKMIŞ. NE YAPALIM SEVDA BU, AŞK BU. GÖNLE GİRDİMİ KİŞİYİ KENDİNE ESİR EDER, KORUNDA YAKAR DA YAKAR. HER TÜRLÜ SIKINTIYI. ACIYI DA ÇEKTİRİR. SEVENİN DE BUNLARA KATLANMASI GEREK BENCE. GÖNÜL SESİNİZ HİÇ DİNMESİN. HAYIRLI GECELER. SAYGILARIMLA...
Beğenerek ve saygı duyarak okudum şiirinizi Kaleminiz her daim kudretli, İlhamınız eksilmesin diyorum. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun Saygımla hocam.....
selam olsun güzel yüreğine arkadaşım yüreğin yangını sayfanı sarmış haberin olsun bak demedi deme tamammı :) şaka bir yana nasıl özlemişim bu güzel yüreğin sesini sevgi ile kal arkadaşım
teşekkür ederim arkadaşım gerçekten unutulmuyor ben sizlerin olmadığı yerde şiirlerin olmadığı yerde nefes alamadım yine döndüm sizlerin sevgi dolu yüreklerinize çok teşekkür ederim arkadaşım
kadar derin bir acı yoktur herhalde.Çok güzeldi şiir üstadımı
gönülden alkışlıyor saygılar sunuyorum..