(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTTUN BENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTTUN BENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hani söz vermiştin gelirim diye yar senin uğruna ölürüm diye seninle bir ömür kalırım diye gelmedin çok cabuk unuttun beni....dedim....güzeldi sayfaya düşen yüreğine sağlık
Adımlar başında çat ayaz gizli/Oysaki koşmalar zümrüt benizli Güneş doğumunda karanlık gözler/Bir saba makamı rüyada özler… De dost kalem .hüzün çekmecesi olmasın gönlün yüreğin yetkin kalemin var olsun.herdem saygılar şair yürekli
Adnan üstadım şiirinizin bir dizesinde şöyle diyorsunuz"Dön deseydim dağa inan gelirdi" Nasıl bir vefasızmış ki bu denli sizi unutmuş ve taş kalpliymiş! Tebrikler...Duygular sel olmuş çağlamış..Saygı ve selamlarımla.....
aydini tarafından 3/6/2013 5:20:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
ve aleyküm selam ferhat bey zordur elbet beklemek bir teşekkürle gitmesi veya kendine iyi bak demesi üzen sen sin zaten nesine iyi bakacagım demi yani...çok mu merakettin di iyi bakıp iyi olup olmadıgımı :) ))
degerli yorumunuz ve ziyaretiniz için teşekkür ederim.
Giden mi kaybeder ,kalan mı ?.....elbette giden ..bu yüzden hayat kaldığı yerden yaşamaya değer .. yüreğiniz hüzünden uzak olsun dileklerimle Adnan bey saygı ve selamlarımı bıraktım şiirinizin başucuna.
sitemiydi bu güzel şiir.
Kutlarım dost kalem