(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MÜCAHİD ERBAKAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MÜCAHİD ERBAKAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah rahmet eylesin bu milletin geleçeğine yön veren ender şahsiyet.mekanı cennet olsun.sizede teşekkürler anısına kalem tuttugunuz için yüreğinize ve kaleminize sağlık saygı ve selamlarımla.
bir çiçekle bahar gelmez ama her bahar bir çiçekle başlar diyip müslümanlara cihad ruhunu aşılayan,gecesini gündüzüne katıp hak için davasından taviz vermeyen.müslümanlara siyonızmin ne oldugunu öğreten...namzın devlet dairelerinde yasak oldugu dönemlerde devlet dairelerinde mescitler açan ağır sanaide ülkeyi kalkındırmak için var gücüyle çalışan mümin bir devlet adamıydı...mevlam bizleride bu davada ayakalrımız sabit kılanalrdan eylesin....mevlam rahmeti ile muamele eylesin çok şey var ama yazacak....
Mevla rahmet eylesin Necmettin Erbakan hocama ruhu şadolsun çok değerli devlet adamıydı sizlerin kadirşınas kaleminize yüreğinize sağlık kutladım muhabbetl kalın selam ve DUA ile.
Allah rahmet eylesin.Makamı cennet olsun. Nice değerli insanları yok sayan zihniyet maalesef Rahmetli Başbakan Erbakanı da yok saymış görmezden gelmiştir. Ama vefat ettiğinde ona düşmanlık yapanlar bile timsah gözyaşı dökerek cenaze törenine katıldılar.
değerli kaleme selamlar saygılar