(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İtiraf şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İtiraf şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kimse bilmez kıymetini ben gibi, Ben ki seni hece hece okudum. Gördüm seni candan öte can gibi, Şu gönlümün tezgâhında dokudum.
Diyemedim çok duygumu gizledim Saramadım uzaklardan izledim Ben ki gülüm seni senle sözledim İnan seni gözlerimden sakındım…
05.03.2010 Kütahya
*****
Değerli üstadım, Hüdai Bey! Anlam dolu ve anlatımı mükemmel şiirinizi hayranlıkla okudum. Uyumlu ve ahenkli şiiriniz aynı zamanda Türkü tadındaydı. Seçkin kaleminizi en içten dileklerimle Tebrik ederim. Yorumlara yetişemiyorum beni bağışlayın... Üçüncü şiir kitabıma hazırlanıyorum... Yakında elimde olur inşallah... En içten selam ve saygılarımla. Nice duygulu şiirlere.
Sayın Hüdai bir gerginliğin arkasından havayı yumuşatan kısa öz net (darasız-firesiz) güzel sözler gibiydi.Açsam kutuyu neler söyliyeceğim de vakit dar der gibiydi. Tebrik eder saygılar sunarım.
Şiir ve çiçekler harika. Çiçekleri inceledim ve onu yaradanı düşündüm. Yarap ne kadar ince işliyorsun her şeyi, en usta nakşeden sensin. Ve bizler bu güzelliklerin değerini bilmeyiz..
Duyguların böylesine güzel ve içten aktarılması için yaşamak, duymak ve özlemek gerek kalem ustalığının yanında, aksi halde her kafiye bilen, sözleri alır yan yana dizer ve o zaman ortaya kuru, duygusuz şeyler çokça çıkar, oysa bu sayfaya gelen herkes görür ki bu sayfada teknik yetkinlikle birlikte duygusal ve yaşanmış veriler de her zaman var... Kutluyorum kıymatli üstadım... Rabim kaleminize, gönlünüze ve duruşunuza zeval vermesin... Kalbi saygı ve selamlarımla...