(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biz Kardeşiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biz Kardeşiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kur’an “Gerçek din İslam’dır” demekte Ki “Müslümanlar kardeştir muhakkak” Ara bulan kardeşliği övmekte Ne halde kardeşler gör acıyarak.
Şucu bucu diyerekten ilk önce Belli ki bölmek istemişler bence “Sen, ben, hepimiz kardeşiz” denince Gül açılır, yıllar geçse de kurak.
“Kendileri de muhtaçken verenler” Onlardır ayetle müjdelenenler Varını kardeşi için serenler Belli ki Resul’e olmuşlar çırak.
Sanma ki yalnız sizin ülkenizde Aynı gemide yolcuyuz denizde Kardeşiz biz, ayrı gayrı yok bizde Hadi! Sen de gel, şu inadı bırak.
Bunca kin ve nefretin sebebi ne? Üften püften olmayacak bahane Kucaklaşıp son verelim şu kine Nasılsa toprak olacak son durak.
HALİL MANUŞ .
Keşke olabilse kardeşim, lakin mümkün görünmüyor.İnsanlardaki bu hırs ve gurur din, iman, doğruluk bilmiyor.Olan da memleketimize oluyor, kardeşliğe davet eden güzel dizelerinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.Puanım tam.
bu harikulade şiiri ayakta alkışlıyorum , zira söylenmesi gereken her sözün eksiksiz söylendiği vede vurgulandığı dizelerdi , kutluyorum halil dostum eyvallah...
Kur’an “Gerçek din İslam’dır” demekte
Ki “Müslümanlar kardeştir muhakkak”
Ara bulan kardeşliği övmekte
Ne halde kardeşler gör acıyarak.
Şucu bucu diyerekten ilk önce
Belli ki bölmek istemişler bence
“Sen, ben, hepimiz kardeşiz” denince
Gül açılır, yıllar geçse de kurak.
“Kendileri de muhtaçken verenler”
Onlardır ayetle müjdelenenler
Varını kardeşi için serenler
Belli ki Resul’e olmuşlar çırak.
Sanma ki yalnız sizin ülkenizde
Aynı gemide yolcuyuz denizde
Kardeşiz biz, ayrı gayrı yok bizde
Hadi! Sen de gel, şu inadı bırak.
Bunca kin ve nefretin sebebi ne?
Üften püften olmayacak bahane
Kucaklaşıp son verelim şu kine
Nasılsa toprak olacak son durak.
HALİL MANUŞ
.
Keşke olabilse kardeşim, lakin mümkün görünmüyor.İnsanlardaki bu hırs ve gurur din, iman, doğruluk bilmiyor.Olan da memleketimize oluyor, kardeşliğe davet eden güzel dizelerinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.Puanım tam.