yıldızlara borcun var, ne de olsa armağansın dünyaya gülüşü incili gezegen; .................................. bir dize boş kalsın, sevgiyle kucakla günlerini...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAYSERİ GÜZELLEMELERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAYSERİ GÜZELLEMELERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şairin onca okuduğum şiirlerinden bana göre en güzel olanı. dilerim seri şeklinde devam eder. şiir başlığı da bana bu izlenimi verdi. kalemine, yüreğine sağlık derim.
Şiirlerin güzelliği yazandan değil esin kaynağı olan kişilerin de güzelliğinden gelir. Bir turist rehberi olarak binlerce güzel insanlar değişik turlar yaptım. Bu iki şiir benimle geziye katılan iki güzel arkadaş bayana, yolculuk sırasında yazarak hediye ettiğim şiirlerdir. Birer örnekleri kendilerinde mevcuttur.
Bu kategorideki şiirlerim hiç de az değidir. Bunları dosylarımı karştırdıkça SEVDALI YOLCULUKLAR adlı portfolyada toplayacağım.
Belki bir gün bu sitede yazdıklarımı okuma şansları olur.
Aynı gün içinde o gün o tarihte, ( 14.03.1998)4 adet şiir yazmışım