(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARGILAMA ___ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARGILAMA ___ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEVEN SEVDİĞİNİ ASLA BIRAKMAZ O ONUN KALBİDİR O ONUN CANIDIR HİÇ İNSAN SEVDİĞİNİ BIRAKABİLİR Mİ ? SEVİYORSA SEVDİĞİNİ İNSAN ÖLÜM DAHİ OLSA BIRAKAMAZ SONUNA KADAR ONUN İÇİN SAVAŞIR VE ONU KALPTEN SEVGİSİN DE SONSUZ YAŞATIR !... SÖZ: ÖZLEM DEMİRKAYA &*.*&
bilemiyorum... ben şiir ekler çıkardım sonra sonra yorum yapmaya başladım efendim... beğendiğiniz için çok teşekkür ederim... hoşgeldiniz her zaman beklerim şiirlerime...
Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından Yetişir bunca keder, bunca elem diyorum ...............yazan yürek sahibine en derin saygılarımla..... ..............yoruma değer gördüğüm paylaşımınızı kutlarım......
Belkide sevgili en büyük kayıp; insan sevgiliyi kaybettiğinde hayallerini, geleceğini, huzurunu, yaşama sevincini ve de yüreğini kaybettiğini anladığı için. Çok güzel şiir yüreğinize sağlık
duru,net ve yürekli.kutlarım kalemi."ALKOLİK OLMA" BİLİYOR MUSUN OKURSAN SEVİNİRİM BEDDUA BİR VE İKİYİ.tüm yaşamımı takip ettiğin serideki büyük aşk va rya işte bu yüzden bitti.finali bir sonraki şiird.Lütfen daha güçlü yaptırımlarda bulun ve ahip çık sevdiğine.