Damarımda kan mısın nesin Duyumsayınca ılık ılık Tutamıyorum bir türlü seni Boşalıyorsun gönlümden, Yağıyorsun sağanak Boşanırcasına gökyüzünden, Şimşek çakıyor ara sıra Yakıyor devrelerini beynimin Sanki içinde yüreğimin Suyla çalışan bir motor var Yola devam edebilirim Radyatör kaynatana kadar!
Şaban AKTAŞ 16.02.1998
Foto: Ben, Davras Kayak Merkezi Görüntüleyen: Mustafa Dalkıran 17.02.2013
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUYLA ÇALIŞAN MOTOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUYLA ÇALIŞAN MOTOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Damarımda kan mısın nesin Duyumsayınca ılık ılık Tutamıyorum bir türlü seni Boşalıyorsun gönlümden, Yağıyorsun sağanak Boşanırcasına gökyüzünden, Şimşek çakıyor ara sıra Yakıyor devrelerini beynimin Sanki içinde yüreğimin Suyla çalışan bir motor var Yola devam edebilirim Radyatör kaynatana kadar!
Evet keyifliydi; yerde iki ayağımın arasında karların üstüne koyduğum bardakta karbeyaz Altınbaş marka şeker gibi aslan sütü serinliyor. Sazın telleri de iyi çalışıyor o zaman...
Damarımda kan mısın nesin
Duyumsayınca ılık ılık
Tutamıyorum bir türlü seni
Boşalıyorsun gönlümden,
Yağıyorsun sağanak
Boşanırcasına gökyüzünden,
Şimşek çakıyor ara sıra
Yakıyor devrelerini beynimin
Sanki içinde yüreğimin
Suyla çalışan bir motor var
Yola devam edebilirim
Radyatör kaynatana kadar!
Şaban AKTAŞ
16.02.1998
Güzeldi anlatım severek okudum, yüreğine kalemine sağlık,
Yürek sesin hiç susmasın.........
Saygılar selamlar...................