avuçlarımda yanaklarım düşlerime gömülmüşken bir kız geçti hayâl meyal suların kırılan aynalarından; dalış yasağı koydum sulara deprem sonrası batıp gitmiş bir kent gibisin sevgili...
ilk ışıklarıyla güneşin kızıl kana boyamak için mi geldin suları; kaç martı, kaç kuğu kaç beyaz güvercin bakışın vardı senin gülüşün kaç gül eder kaç buluta bedeldir hüznün sordun mu hiç seni doğurana?!
her şey gülpembe bu sabah gülpembe dağlar gülpembe yağmurlar gökkuşağı gülpembe taranıyor salkım söğüt aynalar sularda gülpembe...
kaldırımlarda ayak izlerin sahile uzanan dalgalar diliydi gözlerinin; o günden bu güne, bir söz, bir göz, bir de köz kaldı; kimde var şimdi bunlar; sende bile silindi...
sırtımı dayamışken sana söyle ona salkım söğüt, esmesin rüzgârlar sallanıp durmasın sularda ay hiç olmasa bu yaz yağmasın yağmurlar rahat bırak beni; üstümde haziran, yükümde ayrılık var...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAVİ GÖL'DEN BİR KESİT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAVİ GÖL'DEN BİR KESİT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mavi göl deyince benimde aklıma ankarada ki mavi göl gelmişti... bir an yazdığım bir şiir geldi aklıma ama bu güzel eseri okuyunca işte böyle anlatılır dedim içindekiler
yazan kaleminizi kutluyorum hocam saygılarımla