Ben, bir başka sevdim, gülümsedim, defalarca, gözlerimden yaşlar, geldi, avuçlarım terledi, son bakışların ardından, bir ben belirdim, sevgilerin nefes aldığı, havada, oh! ne kadar güzel, aşk kokusu var, kollarımda çıplak, nereye baksam, tek o var, dudaklarımda, ıslak ıslak cümleler, çıkı verdi....
Ben, bir başka sevdim, ansızın efkarlandım, içtiğim kadehimde bile, yalnızca aşkı yudumladım, soluksuz mühürledim, yüreğime anıları, bir bir anlatacağım, gözlerinde bulduğum, o aşkın siyahını... Ah! iki gözüm, mesken tutmuş gönlüm, yar demişim sevdalım, işte burdayım, yalnız sana teslimim, deryalara gömüldüm, seninle varım, seninle öleceğim, sevda patikalarından, geçtim, yüreğimle sevdim, hepte seveceğim, gönlümün aşkı, SENİ SEVİYORUM .....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNLÜMÜN AŞKI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNLÜMÜN AŞKI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kökleri derinde çok derinde bir ağaç büyüklüğünde güzel yarınlara sevdamız adına yıllardır seni sevdim seni kazıdım yüreğime halada seni yazıyorum ve de seni seviyorum
bil ki dahada önemlisi sende kendimi bulduğum için seviyorum seni seviyorum işte inat bu ya inadına inadına seveceğim seni
29.06.2012.ORHANGAZİ/ BURSA NAZMİ ŞENUSTA
Seviyorum seni şiirimden alıntıyla yoruma katılmak istedim kusur varsa affola.. Çok anlamlı ve değerli bulduğum şiirinizi tebrik ediyorum...
Estağfurullah değerli kardeşim ben daha çıraklık dönemimde görüyorum kendimi ustalık daha farklı olmalı.Beğeninize teşekkür ederim sizinde yüreğinize sağlık iyi geceler..
Canım bacım ,ne güzel özgürce şiirler yazıyorsunuz hepiniz Bende böyle yazmak istiyorum:(ama kısıtlanıyorum Bende yazacağım korkmadan Her zaman ki gibi muhteşemsin tebrikler Yüreğine sevgiler yolladım ablam
saçlarından bir nehir çaldım geceye hiç bitmesin hiç geçmesin hiç sabahlar olmasın diye gündüzleri güneşi saklayıp geceyi dolunaya kattım hayatı bir tek onunla yaşadım nefes nefese kalp kalbe kalbin bir eşiydi daha ondan bir parçaydı !...
söz: özlem demirkaya &*.*&
Özlem Demirkaya tarafından 2/16/2013 12:26:37 AM zamanında düzenlenmiştir.