“Beyinleriniz yıkanmış” dediler böyle söylediler yüzlerine (bu tek gerçekleri) arındılar yılların kirinden tarihin süzgecinde ve sarıldılar tertemiz elleriyle en yüce değere…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Emek arınmaktır kirden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Emek arınmaktır kirden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu şiiri okuyunca aklıma geçenlerde izlediğim bir haber geldi, odtü lü genç kız odtü eylemleri telaşında göz altına alınmış, babası bağırıyor: ' kızımın beynini yıkadınız!', beyin yıkamakla suçlananlar sakin: 'kızınız suçsuz!'' ...
Asyaİde tarafından 2/18/2013 12:49:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
çoğu zaman "Beynin yıkanması"yla, beynin kirlenmesi karıştırılıyor. bu anlamda bazı yerde bayrak sallayanların beyinlerinin epeyce kirlendiğini görebiliyoruz.
O kız ve binlercesi ve siz; elbette suçsuz... Fakat hala suçsuzluk; 'beyin yıkanmışlığı' başlığında toplanıyor... evet önemli ve gerekli; bugün bir başkanın mitinginde bayrak sallayan yüzler gördüğümde de ben dedim ''sizin beyniniz yıkanmış''...
merhaba! 12 Eylül darbesinde beni çok genç yaşımda toplama kamplarından birine atmışlardı. Sürekli psikolojik, fiziki işkence uyguluyorlardı ve galiz küfürler ederek "Beyinleriniz yıkanmış" deyip duruyorlardı. O günlerde" Beynin yıkanmasının" ne kadar önemli ve gerekli olduğunu kavradım. Bu şiir o günlere atfen yazılmıştır. Herhalde bir daha böyle söylemezler.
O kız elbette suçsuz, çünkü emeği öğrendi ve emeğin yanında.
Asyaİde tarafından 2/18/2013 12:49:12 AM zamanında düzenlenmiştir.