zemheride ayaz buralar bastıkça düğmeye sanma ki para basarsın, tek tek yanar liralar...
işler yolunda şofben, çamaşır makinası, televizyon, bilgisayar, fırın, ütü, gaz sobası, tıkır klima tıkır tıkır elektrik süpürgesi fakir, dur bitmedi, dahası var hem kaynasın hem oynasın bulaşık makinası fıkır fıkır!
ortak aydınlatma, asansör odaların ışığı ne kadar yaktın belli değil; ne kadar yandığın önemli ay sonu gelecek faturası...
zam üstüne zamlar anan ağlar, baban ağlar gelir gidere yetmez halkın yakasına yapışmış kene gibi ağalar emer emer terketmez!
geçen ayın faturası tam üçyüz kâğıt; evi de yoksa adamın, kalanı da kira; düşmez mi kâğıda bu ağıt?!
ister emekli ister çalışan ne geçiyor ki eline böyle gelmiş böyle geçiyor ömür, bu halk değil mi ekmek, makarna, kömür kuyrukta çamura düşse el uzatıp sıkış tepiş havada kapmaya ç/alışan!
dünyasevgililer günü seven seviyor; zaten sevmiş emen emiyor, gömen gömüyor, gördün mü gününü?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BASTIKÇA YANARSIN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BASTIKÇA YANARSIN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
işler yolunda şofben, çamaşır makinası, televizyon, bilgisayar, fırın, ütü, gaz sobası, tıkır klima tıkır tıkır elektrik süpürgesi fakir, dur bitmedi, dahası var hem kaynasın hem oynasın bulaşık makinası fıkır fıkır!
Güzel dizeler okudum üstadım, Yüreğine kalemine sağlık, saygılar
sevgiyi paraya çeviren bir dünya ironik harika dizler
tebriklerim hayata kattığınız erdemli cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli Şaban hocam her anımız sevgi mutluluk olsun..:) sevgim saygım selamlarımla..
onların makinasının markası FAKİR olabilir ama halkın cebinin markası BOSCH!
SEVGİ GİBİ YÜCE BİR DUYGUNUN BİR GÜNE SIĞDIRILMASINA KARŞIYIM SAYIN HOCAM...YILIN DEĞİL TÜM ÖMRÜ SEVGİ İLE GEİRSEK KIYAMET Mİ KOPAR? düşündüren anlam dolu bir şiir okudum usta kaleminizden. tebrikler, selam ve saygılar sunuyorum...HŞT
işler yolunda
şofben, çamaşır makinası,
televizyon, bilgisayar,
fırın, ütü, gaz sobası, tıkır
klima tıkır tıkır
elektrik süpürgesi fakir,
dur bitmedi, dahası var
hem kaynasın hem oynasın
bulaşık makinası fıkır fıkır!
Güzel dizeler okudum üstadım,
Yüreğine kalemine sağlık, saygılar