Dostlara teşekkür…Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Günaydın dostlarım…
Bugün güneşli bir İzmir sabahına açtım gözlerimi. Yağmur bereketleri şimdilik bitti görünüyor güzel İzmir’in semalarında.. Bu demektir ki bazı dostlarla tekrar muhabbet sefalarına başlayacağım.. En azından bir süredir yağmurda, ıssızlıkta yalnız kalan çınarımı ziyaret edebilirim gibi görünüyor hava.. Güvercinlerim, kumru ve serçelerim yine geldi balkona, karınlarını doyuruyor, çiçeklerim baş kaldırdı,yaprakları kıpır kıpır dans ediyor güneşe karşı.. Ve benim içimde nedensiz bir heyecan, yüzümde bir tebessüm… Aşka, sevgiye hazırım bugün dünden daha çok. Aşk, sevgi huzurlu, şefkatli kollarıyla beni sarıyor sımsıcak, tatlı bir müzik fonda ve lavanta kokusu sinmiş sanki havaya. Turuncu saçlı su perisi neşe içinde suyun üzerinde şarkı mırıldanarak yürüyor bugün yine güneşe bakarak… Yağan yağmur hüzünlerimi, hayal kırıklıklarımı alıp götürdü, denize karıştı kalbimin kırıkları... Yağmurdan sonra toprak kokusunu içime çekiyorum, yeniden başlayan harika bir hayatın kokusu bu, kalbimde hissediyorum bu yepyeni ve çok farklı olacağını bildiğim dünyanın tatlı, huzurlu lavanta kokusunu balkonumda içime çekiyorum, dostlarımı düşünüyorum ve diyorum ki siz dostlarıma İzmir’in güneşli sabahından avaz avaz uzaklara yakınlara… Yaşama sevinci ile dolu bir hayat dilerim sizlere, kalbinizin ışığıyla aydınlandığınız harika bir gün dilerim sizlere.. Sevgilerimi yolluyorum gününüze…”GÜN/AYDIN” sizlere… Sevgiyle kalınız her demde…
Ben yazıyorum yanlış, doğru şiirde yazıda
Var olsun, sağ olsun dostlar okusa da okumasa da Dostların şiirleri, yazıları birbirinden ala burada Kalemleri daim olsun, teşekkürler yazanlara da Şaireler, şairler ilhamınız bol olsun Güzel eserlerde yolunuz açık olsun Her yazdığınız size hayırlı olsun Sizlere İzmir’den teşekkürüm borç olsun Güç oldukça bende yazmaya devam ediyorum Kalemler sevgi yazsın, dağıtsın diye bekliyorum Ben yazdıklarımı sizlere gönderiyorum İzmir’den dostlarıma sevgi, selam yolluyorum Hepinize bol bol, sağlık, başarı diliyorum Benim yazdıklarımı beğenirseniz seviniyorum Dost kalemlere, kalemleri var olsun diyorum Ben acemi şair, şiirimi burada bitiriyorum Şiirimse sizlerindir size gönderiyorum… /hepinizi yürekten, candan seviyorum/ dostlarına çınardan 12.02.2013 |