(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
G U R B E T T İ R E N İ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
G U R B E T T İ R E N İ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayrı düştüm ana,baba,yurdumdan. Al beni de götür gurbet tireni. Bir sen kurtarırsın hasret derdimden. Al beni de götür gurbet tireni…
Esir gibi olduk burada bizler. Usandım gurbetten yaş dolu gözler. Eş,dost,çoluk,çocuk yolumu gözler. Al beni de götür gurbet tireni.
Gözümde o canım sılam tütmez mi? Benim çektiklerim gayrı yetmez mi? Cennet vatanıma yolun gitmezmi? Al beni de götür cennet tireni…
Çok göresim geldi güzel köyümü. Ana,baba,kardeş,amca,dayımı. Ben gurbetten aldım hasret payımı. Al beni de götür gurbet tireni…
İnsanı bir başka,havası başka. Ayrılıp gidenler düşerler aşka. Ben de gelmeseydim buraya keşke. Al beni de götür gurbet tireni…
Felek gurbetele yazmış yazımı. Dindiriver benim hasret sızımı. Doya doya sarsam oğlum kızımı. Al beni de götür gurbet tireni…
Çocuklar sefil di ben ondan geldim. Rahat olur dedim perişan oldum. Gidemedim burda eğlendim kaldım. Al beni de götür gurbet tireni…
Zenginlik istedim halim çok beter. Tek vatanımda aç kalayım yeter. Ramazan’ım durmam beni kim tutar. Al beni de götür gurbet tireni…
Ramazan AKKAŞ NEVŞEHİR-Tepeköy 12.02.2013
RAMAZAN AKKAŞ (aşık ramazan)
Yüreğiize ve kaleminize sağlık,hasret tirenine emekli olunca ALLAH nasip ederse bineceğim.her emekli olanı köyüne gidip bacasını tüttürmeye çağırıyorum.selam ve dua ile..
Ramazan Bey, Şiiriniz iyice dokundu.Elli küsür yıllık gurbetçiyim.Sizin şiirinizde gurbet kokuyor.Dayanamadım bir iki dörtlük ekledim kusura kalma.İnşallah kavuşuruz bir zaman.Ben emekli oldum..Saygılarımla...
Hem geceye hem gündüze , Uydurmadın mı be gurbet ? Yazdıkça yara yüreği , Böldürmedin mi be gurbet ?
Deli etme ser ölümü , Çekme ne olur dölümü , Kast ile dünya gülümü , Soldurmadın mı be gurbet ?
Zaman zor eder geçimi , Bir buruk burar içimi , Kır düşen siyah saçımı , Yoldurmadın mı be gurbet ?
Ne vefa gördüm varından , Bir verem kaldı karından , Şu KUL DAMAD’ı zarından , Öldürmedin mi be gurbet ?
Eskiden çok mesuttuk
Neden ayrılık oldu
Zalım gurbet tireni
Seni elimden aldı..........Diyordu gencebay
Kutladım değerli dost
Gönlüne,ömrüne bereket
Allaha emanet olasın,sağlıcakla kalasın