Yokluğun bir ateştir kalbimde Özleminle büyür içimde Gittin gelmez oldun nedense Yoksa özlemedin mi sen de? Yokluğunda ağladım her gece Yıldızlar şahitti sevgime Özlem nedir bilseydin sen de Acı çektirmezdin bana her gece Kahroldum hasretinle Gel bak sevdiğin ne halde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLEDİĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLEDİĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÖZLEDİĞİM Yokluğun bir ateştir kalbimde Özleminle büyür içimde Gittin gelmez oldun nedense Yoksa özlemedin mi sen de? Yokluğunda ağladım her gece Yıldızlar şahitti sevgime Özlem nedir bilseydin sen de Acı çektirmezdin bana her gece Kahroldum hasretinle Gel bak sevdiğin ne halde...
bir bütün bütünüyle güzel bir eser..beğeniyle okudum..sevgiyle kal..kutluyorum..
Yokluğun bir ateştir kalbimde Özleminle büyür içimde Gittin gelmez oldun nedense Yoksa özlemedin mi sen de? Yokluğunda ağladım her gece Yıldızlar şahitti sevgime Özlem nedir bilseydin sen de Acı çektirmezdin bana her gece Kahroldum hasretinle Gel bak sevdiğin ne halde...
ayrılık,özlem sevgiliyi görme hissi çekmek kolay iş değil tabiki.. izninle bu şiirle benzerlik taşıdığı için özlemim şiirimden iki dörtlük atıyorum..
Özlemin dili olup da anlatsaydı Leyla ile Mecnun’a yol olsaydı Sevgiliye bir haber yollasaydı Özlemler bitseydi kar tanem…
Karanlık, ışıkla ancak yok olur Toprak suya hasret, hep olur Özlem, sevgiliyle ancak son bulur Özlemimi yok et benim nur tanem…
hasret ve özlem de yerine göre ayrı bir tat verir insana.. kutlarım.içten ve güzeldi...sevgimle...
:) Yokluğun SEN bir ateştir kalbimde BEN Özleminle SEN büyür içimde BEN Gittin SEN gelmez oldun SEN nedense Yoksa özlemedin mi SEN de? (BEN) Yokluğunda SEN ağladım BEN her gece
Yıldızlar şahitti sevgime BEN Özlem nedir bilseydin SEN de (BEN) Acı çektirmezdin(SEN) BEN+E her gece Kahroldum BEN hasretinleSEN Gel bak SEN sevdiğin BEN ne halde
Yokluğun bir ateştir kalbimde Özleminle büyür içimde Gittin gelmez oldun nedense Yoksa özlemedin mi sen de? Yokluğunda ağladım her gece Yıldızlar şahitti sevgime Özlem nedir bilseydin sen de Acı çektirmezdin bana her gece Kahroldum hasretinle Gel bak sevdiğin ne halde...