(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEFA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEFA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünyaya bir defa gelmiş insan bir şeylerin peşinden koşacaktır mutlak.Ama hak edilen değere layık buluyorsa aklında yer etmişleri.Zamana takılmış tiktaklar dikket et değerini yitirtmesin bir hiçe hiç yere bağlanarak.Çiğ süt emmiş insanları tanımak sonsuzun nerede bittiğini bilmemeye benzer.Düşünürsün sadece yorukursun.Demem şu boşuna vakit harcama gün be gün geçen ömrüne gözünde büyüttüğün olmasın ziyan.Vefa elde edilemeyen arzudur sadece hepsi o.Çalışmanı beğendim.Tebrikler.
Dert olsan derdinle yaşayacağım Yük olsan sırtımda taşıyacağım Sanma ki gün gelir seni unutacağım En vefasızlara inat en vefalın olacağım...
işte bütün yazılıp çizilen şiirlerde görmek ve okumak istediğim bu... güzel bir fedakarlık,içten bir sevgi,herşeye rağmen sevmeye devam etme...ne güzel... en vesafızlara inat zaten sevmeye devam etmeli insan.. tek dörtlük ama dört dörtlüktü.. kutlarım..sevgimle...+5
Ne kadar güzel bir dörtlük...tebrikler şair...tam puan...
Desende bu sevdayı başımdan savmalıyım Yeniden sevilmeli yeniden sevmeliyim Gözlerine nakışlı gönlüne dövmeliyim Seni hep hasretimin hapsinde bulacağım.....