(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BESLE KARGAYI… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BESLE KARGAYI… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karga deyip geçmeyin efendim çok akıllı yaratıklar...Eşler arasında ki dayanışma ve yuvalarını koruma benim diyen insanda yok biline... Biz balkondan besliyoruz da gözümüze dikkat ederiz bundan sonra ...Sağolun..
Kargaya vereceksen bir gıda, Gözünü tutacaksın sargıda…
10'lu heceli bir beyit, Asıl muhtevası önemli, Bence bu hayvanlara haksızlık ediyoruz.Cenap şahabettin'in dediğ gibi "Hayvanların dışında içinde insanların alacası içindedir" Karga kılıklı o kadar çok insan var ki yaptıklarıyla hayal dünyasında attıkları birbirini tutmayan yaşadıkları tezat oluşturan asosyal varlıklara ne demeli? Zerre kadar inanca saygıları olmadığı gibi yarım karga beyinleriyle güneşi balçıkla sıvmaya kalkanlara ne demeli? Bu güzel çalışmanız bana bunları hatırlattı.
Gözümüzü oymasın diye tabiiki
Herkeste nankör değildir..
Sanmam efendim..Beslersek kargayı, oyarsa gözümüzü , elimiz armut toplamıyor ya...
Bizde biliriz yapacağımızı .
Ne dersiniz????
Saygıyla efendim.Saygıyla...