Yanlış Aşk'ın YalnızlarıŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Beni kalem olup yazdıran.... Başkasına mürekkep olan yârime...
SEN
Beni kendine bağlayan Varlığına düşman Yokluğuna müptela eden Gidip gelmeyen Gözümde yaş ,yüreğimde sızı BEN Seni acımasızca kovan Varlığını perişan Yokluğunu baştacı eden Gitmek isteyip gidemeyen Ruhunda iz,gönlünde yara... |
sevmek ama dokunamamak...uzaktan izleyip bir gun seni fark edeceğini seni seveceğini beklemek ...hayal kurmak...
o gune kadar hep sizin pesinizden kosmuslarsa o kadar agir gelirki...hic bilmediğiniz bir sevgiyi ve acıyı birlikte yasarsınız..
Değerli kardeşim., şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam.
şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
TARAFLI AŞK
senin adını kalbime gönlüme
sevgini yapraklara taşlara yazdım
benim karşılıksız sevgimi
aşkımı sana duyuramadım
seni gördüğümde dudaklarım kuruyor
sana olna duygularımı söyleyemiyorum
kalbim seni üzmekten korkuyor
ginede seni gizli seviyorum
melekler kıskanır seni bilirmisin
güzel gözlerin yakar benliğimi
birgünseni seviyorum dermisin
çok uzak kelime değilmi?
benim aşkım başlamadan bitecek
sen hiçbirşey bilmeyeceksin
herşey akışına gidecek
sana olan aşkımı öğrenemiyeceksin...HİLAL GÖZLÜ MELEĞİM.
NOT.sevgili arkadaşım.eşimin kanseri metastas yaptığı için kemoterapi alıyor.bende onunla meşgul olmak zorundayım.Eskisi, gibi favorilerimi, dolaşıp şiirlerini okuyamıyorum.Ancak benim şiirimi okuyanların şiirlerini okuyup yorumlayabiliyorum.buda en az 10 günümü alıyor.tabii her şiire yetişemiyorum.kusuruma bakmayın.sizleri asla unutmuş değilim.selamlarımı gönderiyorum ,iyi günler diliyorum.,sağlıkla kalın......
suzan çelik tarafından 1/31/2013 10:27:37 PM zamanında düzenlenmiştir.