Varsın olsun, unutsun beni Ben unutamam ki Hiç bilmedi ki sevgimi Hiç görmedi ki Ansızın bırakıp gitti
Arıyorum şimdi, geçip giden günleri Son kez olsun yüzünü görmeyi Duymayı sesini, tutmayı elini Belki en güzeli sevebilmesiydi
Nasıl olur gider Böyle bir başıma bırakıp beni Bir söz bile söylemeden Elveda bile demeden
Sahil kenarında bekledim akşam boyunca El salladım bi umut görür diye Ne gelen oldu ne giden Ne de bir haber gittiği yerden Oysa o harabede tarihi bir eser olabilirdik Leyla ile Mecnun gibi dillerde destan kalabilirdik Yıllarca insanların gözünde bir değere sahiptik Yandı bitti kül oldu seninle birlikte hayallerim Poyraz bir yelle savruldu geride kalan küllerim... Umudum kalmadı, gücüm yetmiyor artık Dönmeyecek biliyorum Varsın olsun bitsin vazgeçiyorum Sevdamdan, umutlarımdan, hayallerimden Vazgeçiyorum… Ve Gidiyorum yüreği pas tutmuş bu şehirden Arkamda bıraktıklarımı düşünmeden Oysaki dönersen bir gün geri Beni buralarda arama Vakit çoktan bitmiş olacak Ta ki karşılaşıncaya kadar Bir sahil kenarında Ben yine el sallayacağım akşam boyunca Ama sen olmayacaksın yanımda…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİ BURALARDA ARAMA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİ BURALARDA ARAMA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.