Bir sürü oyun var ortada. Lakin,bakıyorum da; Hiç biri benimki değil. … Tüm insanlar,hayallerini yaşamak ister. Bazıları,çaba sarfeder. Pek azı da,cesaret eder buna. İşte ben,o azınlıktayım aslında…. RC
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAKKIMDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAKKIMDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kendini erteleyen, yaşamı ıskalayan ve "başkaları ne der'e" çok takılan insanlardan olma, tabiri caizse sürüde ayrıl kendin ol... başka yaşam yok başka sen yok...
Takvim düzeni herkes için aynı olsa da, zaman herkesin içinde başka türlü ilerler.Dört tane gerçek dost edin, tabutunu taşısın yeter..M.Mungan..Selamlar..
Teşekkkürler.Zaten ıskalamamak adına,ben olmak adına yaşanıyor bir şeyler.Her şeye rağmen bazen..Ve bu da ,yaşamı denedikçe,o da seni dener anlamında..Yaşıyoruz ve görüyoruz sadece..Bir çok hayatı yaşamadan gitmeye niyetim yok benim.Kader nedir,inceliyorum diyelim...Ben çizilmişten memnun olmayanlar gibi değil de,ya şurasında olsaydım,ne olurdu acaba diye bakıyorum bu işe.
Mantıklı hareket etmeli insan
O zaman hayallerine vede yapmak istediklerine kavuşur.
Tebrik ediyorum.Saygılarla.