Bilmem bilir misin seni ne çok sevdiğimi Her zaman seninle her yerde gezdiğimi Anılarla dolu kalbimi avutabilmek için Ne yapsam da silemem özlemlerimi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLEMEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLEMEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DEĞERLİ ÖĞRETMENİM , SAYGI DEĞER HEMŞİREM MERHABALAR ; BİR HAFTALIK BİR TATİLDEYDİM..GECİKMİŞİLĞİM ONDANDIR.. YOKSA BİLİRSİNİZ GÜNÜNDE MUTLAKA UĞRARDIM.. HASSAS YÜREKTEN GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
Bilmem bilir misin seni ne çok sevdiğimi Her zaman seninle her yerde gezdiğimi Anılarla dolu kalbimi avutabilmek için Ne yapsam da silemem özlemlerimi...
Canan Demirel.
Hasret ve sevgili özlemi yakmış şairemizin gönlünü az yazmış öz yazmış lakin gerçeği yazmış kutluyorum dizelerinizi puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Rıhtımda kalanlar bu seyahatten elemli, Yıllarca siyah ufka bakarlar gözleri nemli. Biçare gönüller ki ne giden son gemidir bu. Ne de hicranlı hayatın son matemidir bu.
İnsanın özleyecek birilerinin olması da güzeldir düşünürseniz...
saygılar