GELECEĞİM; Sen hayatıma girdiginden beri imgelerim bedenimde yer değiştirdi hadi gel kollarıma , hazırmısın imgelerinin imgelerimle çiftleşipte yeni tohumlarla taze el değmemiş imgeler doğurmaya.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geleceğim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geleceğim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GELECEĞİM; Sen hayatıma girdiginden beri imgelerim bedenimde yer değiştirdi hadi gel kollarıma , hazırmısın imgelerinin imgelerimle çiftleşipte yeni tohumlarla taze el değmemiş imgeler doğurmaya.
kardelen_-3372
Kısa ama güzeldi, Severek haz alarak okudum, Yüreğine kalemine sağlık üstadım....... Saygılar
Deniz ateş alırmı (yanarmı) diye sormuşlar birine, O'da ''ihtimaldir'' demiş. Neden olmasın? Olur belki, her zaman bir ihtimal vardır. Ümitvar olmak lazım. Yüreğinize sağlık, saygılarımla selamlar...
aynı mı ısıtır her sabah ufuktan doğan güneş hep aynı mıdır saçları dalgalandıran esintiler bir süreç ki hatıralar çoğalır gün be gün düşünceler taşar kabından sonra etkilerin şimşekleri çakar hayallerin üstüne üstüne...24.01.2013-Ahmet BOZTAŞ
Güzel bir çağrıydı o sesleniş.Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum.
GELECEĞİM; Sen hayatıma girdiginden beri imgelerim bedenimde yer değiştirdi hadi gel kollarıma , hazırmısın imgelerin imgelerimle çiftleşipte yeni tohumlarla taze el değmemiş imgeler doğurma
Özlemişsiniz özlendiğiniz gibi,duyarsa yel olur gelir çarpar pembe dudaklarınıza...Sevgi ve selamlarımla can dost...
HayaL bahçemde açar güLLer,
Yare söyLediğim güzeL sözLer,
Uzatıver de tutsun eLLeri eLLer,
ŞarkıLar gazeL.. söyLensin türküLer.
***
işte böyLe bir şey.. güzeLdi tebrikLer.