Aşk bitti. Ve hep sevgilim gitti şiirleri yazıyorum. Ama ne yapayım. Aşkımız bitti. Sevgilim de gitti. Ooof ya oof. Bak yine bitti. Gitti diyorum. Ama gitti. Bu aşk da bitti. Koskoca adamım. Şimdi yalan mı konuşayım. Bak laflarım döndü dolandı dilime. Yine sevgilim gitti. Yine bu aşk bitti diye yazıyorum. Sanki yoktu başka bir kelime. Yok arkadaş yok. Ben mahir şair olamam. Böyle devam ederse. Bir arpa boyu yol alamam. Ama övünmek gibi olmasın. İtiraf da edeyim. Aşk bitti. Sevgili gitti şiirlerini güzel yazıyorsun diyorlar. Ayrılık şiirlerini seviyorlar. Ve beni ayakta alkışlıyorlar. Madem öyle. Alın size bir ayrılık şiiri daha.
GİDEN GİTMİŞTİR
Şu kapıdan çıktıktan sonra. Giden gitmiştir. Aşk dediğin bitmiştir. Pişman olsa da affetmem. Ağlasa da üzülmem. Diz çöküp yalvarsa da; Sözümden dönmem. Olmaaaz. Hayıırrr. Olmaaaz. Benim kitabımda yazmaz. Seven kalbimden çıktıktan sonra. Giden gitmiştir. Aşk dediğin bitmiştir. Gitmezden önce düşünecekti. Başkasını sevmeyecekti. Bu merhametsizlik değil. Bu bana cehennemin ateşi. Bu öfkemin asi fırtınası. Bu bir gurur. Ve bu bir şerefsizin ta kendisi. İhanet edene verilen bir ceza bu. Ben anlamam ne hatır, ne gönül. Ben acımam güzel günlerimize. Şu kapıdan çıktıktan sonra. Giden gitmiştir. Aşk dediğin bitmiştir. Dönüşüne razı olamam. Kalbimde kahpe taşıyamam. Gözyaşları sel olmuş, Hiç üzülmem. Sararmış solmuş, Hiç düşünmem. Saçını tek tek yolmuş. Hiç acımam. Dostları el olmuş. Kimseleri tanımam. Gitmezden önce düşünecekti. Başkasını sevmeyecekti. Hayır hayır. Hiç ısrar etmeyin. Araya hatırlı dostlar koymayın. Susun yeter artık. Haydi sizde evinize. Yüzüme söyleyemiyorsunuz amma. Şimdi ne diyeceğinizi biliyorum. Kalbinizden geçenleri, Dediğinizi duyuyorum. Evet inatçıyım. Gururluyum olabildiğine. Ve o ise. Cezalı şimdi. Taa ki… Cehenneme kadar yolu var.
Giden gitmiştir. Aşk dediğin bitmiştir. Hüküm kendi tarafımdan verilmiştir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR ARPA BOYU YOL ALMAZ BU ŞAİRLİĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR ARPA BOYU YOL ALMAZ BU ŞAİRLİĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayır hayır. Hiç ısrar etmeyin. Araya hatırlı dostlar koymayın.
Çok ısrar etmeyin. Şairlerin gönlü taştan değildir. Aşık olmamız yüreğimizin derinliğinde ve yumuşaklığındandır. Yine de anlatımınız denk olmuştur. Güçlü kaleminiz daim var olsun.
Türkiye Sairler Birliği Temsilcimiz Sayın Nihat İlikcioğlu Bey. Yazan kaleminiz elinizden düşmesin. Bizi şiir konusunda hep bilgilendirniz. Ben de okuyorum, git şiirleriniz var evet ama güncel hayata dair ne arasan var şiirlerinizde farklı bir şairliğiniz var bunu nnet söyleyebilirim. şiirlerin yanı sıra makale deneme hikaye de yazıyonuz eee daha nee arpa boyu değil tarla boyu yol almışsınız Sizin yolunuzda ilerliyoruz...
hakikatın terazisinde nameler
esmiş özünden dem gibi
sevgiler