(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Udum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Udum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Olgun dost 7+5'ten, 6+5'ten anlasaydı zzaten sizden çok önce bunu yazardı. O, sadece anlamadığının üstünü örtmek ve dörtlüğü yermek adına "Bu da şiir mi?" gibi abuk subuk yorum yazmış. Selam verdiniz, borçlu çıktınız. Sizi sayfamda görmekten onur duydum. Dörtlüğümü dürüstçe değerlendirdiniz. Ben bunun altında kalmam. Eleştirilerim size çok şeyler kazandıracaktır. Bundan emin olabilirsiniz.
yahu dostum birşeyler öğrenmekten tabiiki mutluluk duyarım her zaman için buyrun istediğiniz gibi eleştirin hatalarımı deyin istişare ortamları açılsın onur duyarım hele ki bir besteyle uğraşan erbabtan...
amma benim cevablarım olgun dostumu rencide ederse o olmaz derim efendim burda konuşup istişare ediyoruz
olgun dostum lütfen yanlış anlamayınız
şöyle ki hece şiirinde 7+5 6+5 lerin arasında ise o hata olarak gözükür zaaten onur dostta onu vurgulamıştı sanırsam yalnız altına; bu bestedir ilk mısrası 7+5 diye not iliştirmeniz gerekirdi
Sağ olun yok,sul kardeş. Bana Olgun Onur için "Şimdi şistin mi?" deme imkanı sağladığınız için size minnettarım. Bundan sonra sizin şiirlerinizi çok daha titiz inceleyeceğimden ve size daha neler neler öğreteceğimden emin olabilirsiniz.
yok,sul kardeşe teşekkür ediyorum. "çal" da klavye hatası yok. 7+5 orası. Besteye böylesi daha uygun oldu. 7+5 ile şarkıda çıkış yapıp sonra 6+5'e düşmek bana daha hoş geldi. Yoksa "Son bir beste daha çalsana udum" demenin hiçbir özelliği yok bence. Buradaki özellik 7+5'ten 6+5'e düşebilmek ce "çal" sesini tekrar ile vurgulamaktır. Bu şiir de bir şaheser olsun diye yazılmamıştır. Sadece sayfada şiir olsun diye yazılmıştır.
Son bir beste daha çal, çalsana udum......ut..........ut Tükendi, kalmadı tek bir umudum............umut......ut Bilmediler yoktu benim hududum.............hudut.....ut Hudut kara toprak, hudut son yaprak.....ut son yaprak
valla zengin kafiyelerle işlenmiş çalgı aleti ile kısa bir söyleşiydi ki hiç bir teknik ve mana hatası yoktu ki 6+5 hece ölçüsüyle işlenmiş fakat ilk mısrada daki:: daha çal derken çal ın klavye hatasından dolayı eklenildiğini düşünüyorum ki o mısra 7+5 zaaten hatası aşikar olduğundan ona hata demedim yoksa hatadır tabii...
ki yeni üyeliğini gözönünde bulundurursak kendisine şairdir bu diyebilirim
ben bunu açıklama diye bana soruldu diye yazdım yoksa olgun dost için yada valibey dost için kayırılıcığım kesinlikle olamaz
saygım sevgilerimle ki herkesin şiirleri birbirinden çaldığı şu ortamda sadelik ve dürüstlük ön planda olmalı diye düşünüyorum
Ben övündüğünüz bir şiirinizi kopyalayın diyorum. Demek ki siz benim şu uyduruk dörtlüğümü kendi hecelerinizden daha değerli görüp onu yukardan kopyalamayı tercih ediyorsunuz. İnsanın sevmediği biri tarafından takdir edilmesi de çok güzel bir duygu. Şiirinizi bekliyorum. 3.mesaj 4. babda yazdığınız gibi yapmayın.
Benim şiirlerim sizi bozar. Yazdığınızı kopyaladım buraya diğer hece yazan sevdiğim ve saygı duyduğum şairlere niye bunu beğendiniz, benim bilmediğim birşey mi var diye soracağım.
Son bir beste daha çal, çalsana udum Tükendi, kalmadı tek bir umudum Bilmediler yoktu benim hududum Hudut kara toprak, hudut son yaprak
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şimdi forumda benim için kıvırma sözünü sözünü niçin kullandığın anlaşıldı. Delikanlıysan buraya bir hece şiirini kopyalarsın. Lafını yiyene ne derler bilirsin. Sana söz eğriye eğri, doğruya doğru şiirini inceleyeceğim. Bakalım heceye benziyor mu?
Şuna bak yahu! Çattık vallahi. Hem "Kör müsün" diyor, hem bu hakaret değil diyor. Ben bakmam senin sayfana. Sen bana en övündüğün hece şiirini kopyala buraya. Seni sayfanda rezil etmek istemiyorum.
Sen hececi değilsin ki bunları yazabileceksin. Bak altta iki uzman hececi değerlendirme yapmış. Sen alt alta dizdiğin paçavraları şiir diye kime yutturduğunu zannediyorsun? Hem ben sana sayfama gelme demedim mi? Face'te işim var. Lütfen beni meşgul etme.
Bu da bir hakaret değil.