(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KISKANMAYIN KUŞLAR.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KISKANMAYIN KUŞLAR.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
... İnsanların yazdığı bin kelimeden yalnızca biri yazılmaya değer olabilir. geri kalanı ise boşa gitmiş mürekkep ve kağıttır. Onlar kuş gibi uçacakları yerde, kurşun kalemle ağırlaştırılmış dakikalardır.Gerçekten yazmaya değer kelime ile yazmak ne zordur.
Merhaba.. Hoş buldum, Rica ederim İnsanın VAV hali yazmaya değer bir haldir...''Çekirdek''ten ''Çınar''a misali bir ŞİİR; kısa ve öz mana dolu her mısrası..
Merhaba.. HoşgeLdiniz, BöyLesine güzeL ve manidar bir sözü payLaştığınız için can-ı gönüLden Teşekkür ederim... insanın konuşurken yazarken çok düşünmesi gerekir. Ya hayır söyLemeLi, yazmaLı.. ya da susmaLı.. Saygı ve sevgimLe.. vefakar, vazgeçmeyen arkadaşım.
YAZMAK
...
İnsanların yazdığı bin kelimeden yalnızca biri yazılmaya değer olabilir. geri kalanı ise boşa gitmiş mürekkep ve kağıttır. Onlar kuş gibi uçacakları yerde, kurşun kalemle ağırlaştırılmış dakikalardır.Gerçekten
yazmaya değer kelime ile yazmak ne zordur.
M.NUAYME
Vedduaஇܓ