dil/an elbanesi...Şiirin hikayesini görmek için tıklayın 16.01.2013
Sevgili okurlarımız Kamuda başörtüsüne özgürlük imza kampanyasına sizleri davet ediyoruz. Ve herkesle bu linki paylaşmanızı ve katkıda bulunmanızı istiyoruz. Hayr da ve güzel ahlakta yarışalım. Sitemize eklediğimiz resmin altına linki eklememize rağmen bir türlü olmadı. Biz en kısa zamanda linki ekleyerek sizleri yönlendirmeye çalışacağız. Kim ki Allahın emri olan başörtüsünün özgür kalması için bir imzanın atılmasına vesile olursa ona hayatımızın son anına kadar dua ederiz. Rabbim inşallah ahirette o imza karşılığı, imzanın sahibine rahmet ve mağfiret eder... www.ozgurlukicin10milyonimza.com ▪ Kalemden Kağıda▪ Susayınca, susar insan! Dil kurur dudaklara yapışır. Ta ki susadığına kavuşuncaya kadar...Karşımd...▪ . Aşk diye bir şey yaşıyorum, ne tek taraflı demeye dilim varıyor, ne karşılıklı olduğuna ispatım...▪ Hayal Kalpler Defteri▪ Ziyaretçi Defterini Oku▪ Ziyaretçi Defterine Yaz▪ Şikayetleri Oku▪ Şikayet Yaz▪ Arama Yap ▪ Günün SözüKonuşmak bir mana ise susmak binbir mana, Herkes konuşmasına konuşur lakin sükût yürekli olana.. (Mehmet Akif Ersoy )▪ Bir AtasözüBir aptal büyük bir davula benzer, hızlı çalar ama kendi içinin boşluğunu kavrayamaz. (MALEZYA)▪ Bir Ayet“(Ey Rasûlüm! İnsanları) Rabbinin yoluna hikmet ve güzel öğütle dâvet et ve (lüzûmu hâlinde) onlarla en güzel bir üslûpla mücâdele et…” ((Nahl, 125))▪ Bir HadisHz. Ebu Hüreyre (radıyallahu anh) anlatıyor: ´Resulullah (aleyhissalâtu vesselam) buyurdular ki: ´Kim bir oruçluya iftar ettirirse, kendisine onun sevabı kadar sevap yazılır. Üstelik bu sebeple oruçlunun seyabından hiçbir eksilme olmaz.´´ (Tirmizi, Savm 82, (807); İbnu Mâce, Sıyâm 45, (1746))▪ Yazarlar▪ Yâ Rab! Senden dünyadaki musibet imtihanlarını kazandıracak iman kuvveti diliyorum. Sıkıntı ve zo...▪ Mutluluğun asıl kaynağı, zenginlik, şan-şöhret, mal-mülk, evlilik değildir. Huzurun ve saadetin a...▪ Çeviriler▪ Eski CİA ajanından itiraflar: İsrail’den pek hazzetmem. Yahudi arkadaşlarımın olup olmayışı, İsra...▪ Her üçünün de siyah ya da renkli teninin olmasının, kızıl kafa Britanyalı ve sarışın Hollandalı k...▪ En Son Eklenenler▪ Dertlerine sen deva...▪ İhtiyacım olanı ver...▪ Sen şeytanın sözüyl...▪ Fazla meyve, karaci...▪ Edep yahu!▪ ARARIM SENİ▪ Seni kirli kalbime ...▪ Servet▪ GÖNLÜMÜN İNTİHAR AR...▪ GELEYİM SANA▪ En Çok Okunanlar▪ GÜL DÜŞLERİ▪ KEDİLER VE KÖPEKLER...▪ Barış Manço’nun ver...▪ Akıllı çiftçi▪ ESKİ İSTANBUL▪ Güzel Namaz Kılabil...▪ BAHAR, GELME ÜSTÜME▪ Aşk ▪ Kozan dağı çatal ma...▪ Boğaz Köprüsü felâketiTiryaki Sözler Öyle insanlar var ki, lağıma düşseler lağımı kirletirler!
berrinim
berrak ftilim.. tertemiz bir süzgeçtir ferasete dilin duydum keskin güneşle sesini es geçtim geniş kirpiğini korumam gereken tenler varken susayan pınarın başında kelimeler asamazdım kendimden kendine devası derunidir belkemiğinin derme çatma minderlerin ışığında uykuda kalır sıcacık sezgilerin okşa silmeden birazcık çiziklerini şükran de.. bin şükran üstüne.. iltifatın marifetine yağış yağdıran vehim bedenimin hücrelerinde ser ektiren ey in! dil/an elbanesi mumu kader yay’ında zarifem.. yunus tapancı. |