Verelim Ahmet kardeş alıştık vere vere! Pek muhterem Apo’ya zeytin dalı verelim! Betonlara basmaktan olmasın yara bere Ayağının altına ipek halı verelim!
Beyimiz rahat etsin aman kalmasın darda Klima verelim ki yazın yanmasın hârda Sakın üşütmeyelim volta atarken karda Omuzuna ibrişim acem şalı verelim!
Bir de telsiz verelim, irtibat kursun dağla Belki balığa çıkar, olta verelim ağla Kahvaltıda yumurta eksik olmasın yağla Salam, sucuk, pastırma, anzer balı verelim!
Öyle bakmalıyız ki yakışmalı şanına Pekmez de içirelim, kan katılsın kanına Bir şömine yapalım ranzasının yanına Kolayca yaksın diye çıra, çalı verelim!
Bak işte söylüyorum üstüne basa basa İnternette sunalım, müsâit ise yasa Te-vesine bağlansın bir klavye bir kasa Çan Çin çon tez bozulur, yerli malı verelim!
Daktilo da verelim, anılarını yazar Ada dışına çıksın Cumartesi ve Pazar Uğur getirsin diye, değmesin diye nazar Üç beş nazar boncuğu, bir at nalı verelim!
"Abartma" demezseniz bence müsâit alan Golf sahası yapalım yeşil çimiyle falan Bir gemicik verelim yata, kotraya çalan Şöyle denize sıfır bir de yalı verelim!
Nasılsa beş kisiyle dostluğa yaptı akit Tavla, okey verelim geçirsin hoşça vakit Belki kumar oynarlar devletten olsun nakit Üstüne çay sohbeti, kahve falı verelim!
Bir limuzin bir şoför, beyim kalmasın yaya Teleskop da verelim baksın yıldıza aya İnanın bana dostlar yoruldum saya saya En kolayı biz bunu eve salıverelim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VERELİM GİTSİN!(NAZÎRE) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VERELİM GİTSİN!(NAZÎRE) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen hiç kendini yorma sayın Çetiner07, zaten sonunda olacağı budur. Kazanın suyu hafiften ısıtılıyor, millet alıştırılıyor. Şehit ve gazi aileleri bile kabullenecek bu soytarılığı. Duyarlı kalemi yürekten kutluyorum. Nice paylaşımlara... Esenlikler içinde...
Üstadım zaten finale yaklaşıyoruz.Eninde sonunda bu köpeği eve gönderecekler.Bakın bu gün Diyarbakırda hiç taşkınlık olmamış:)))Bu köpeği salıp,şehirleri de onlara teslim edersek galiba mesele kalmayacak:)))Başbakanın gözü aydın!
Daktilo da verelim, anılarını yazar Ada dışına çıksın Cumartesi ve Pazar Uğur getirsin diye, değmesin diye nazar Üç beş nazar boncuğu, bir at nalı verelim!
"Abartma" demezseniz bence müsâit alan Golf sahası yapalım yeşil çimiyle falan Bir gemicik verelim yata, kotraya çalan Şöyle denize sıfır bir de yalı verelim!
Nasılsa beş kisiyle dostluğa yaptı akit Tavla, okey verelim geçirsin hoşça vakit Belki kumar oynarlar devletten olsun nakit Üstüne çay sohbeti, kahve falı verelim!
Bir limuzin bir şoför, beyim kalmasın yaya Teleskop da verelim baksın yıldıza aya İnanın bana dostlar yoruldum saya saya En kolayı biz bunu eve salıverelim!
17ocakikibin13.
Belki hayal gibi geleçek ama bu saydıkların yavaş yavaş Verilecek hiç meraklanma üstadım........ sadece alkışlıyorum bu güzel şiiri ve yüreği Yüreğin daim olsun.......
Yiğit şairime selam olsun. Maalesef bazı şeyleri cani istemeden veriyorlar. Şehitlerin kemikleri sızlıyor. Milletin üzerine ölü toprağı serpilmiş gibi. Bir kesim hariç kimseden ses çıkmıyor. Selam ve dua ile
harikasın değerli dost zaten yavaş yavaş alıştıra alıştıra serbest bırakacaklar hem de meclise gelirse hiç şaşmam kaleminiz var olsun sevgiler saygılar
GÜLDESTE tarafından 1/17/2013 6:44:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gazını ala ala herşeye alıştırdılar bu milleti, Pkk yı parti sayıp Apoyu da başkanı olarak meclise alırlarsa şaşmamak gerek:) Teşekkürler. Selam ve saygımla.
Duyduğuma göre lavaboya giderkende zorlanıyormuş garip klozet vermeyi unutmuşunuz:))) Hayatımda okuduğum en nefis şiirlerden biriydi Hocam.Bir şiir ancak bu kadar güzel anlatır gerçekleri.Güne düşmezse çok yazık olur.Sizi tebrik ediyorum gönülden.
Gerçekten yaaa, klozet de verelim hem de alttan ısıtmalı olsun, üşütmesin biyerlerini:)) Sevgili mîrim'in şiiri de çok güzeldi, ilham verdi ben de ona teşekkür ederim. Tabi size de. Selam ve sevgimle.
yazık; başkanlık verin tümce olsun muradı nasılsa millet bunu benimsedi, kavradı aman üstad neyledin unutmuşsun avradı cuma, perşembe olmaz bir de salı verelim...
Salı aklıma geldi, hatta deniz salı da geldi de ben cinasla uğraşmadım, belki herşeye değebilir devlet için sayın Apoları:) ama benim o kadar emek verip sanat yaptığıma değmez, bu bile çok:) ben bu yüzden hepsini toplayıp salıverelim dedim çavuşum:) Teşekkürler dörtlük için. Selam ve sevgimle.
Zaten devlet eliyle müsaade edilen bir avukatlar sürüsü aracılıyle istediği emirleri verip PKK yi hala idare ediyor imralı onun için bir hapishane değil aslında bir karargah devletin koruması altında bir terör başı şimidi terör devletin denetiminde olmuyor mu yani
Veren el alan elden üstündür değil mi? Hep verelim yazıktır günahtır. Güzel bir nazireydi Mirim üstadın şiirine. Bugün epey bir taşlamışsınız malum yaratığı. Kaleminiz var olsun.
yazıktır, ahir ömründe iki gün görsün zavallı................önvdfv*hkdfjb*lghşilmhj****
Arkideşim çok yaşaaa...