o günleri özledim ben... çocukluğumu... her gününü her anını elim yüzüm kir içinde, erkeklerle maç yapmayı. kim daha çok para verirse onun takımını tutmayı.
o bayramları özledim ben birgün öncesinden heyecandan uyuyamamayı kapı kapı dolaşıp şeker toplamayı sonra da en çok şekeri ben topladım diye hava atmayı
mızıkçılık yapmayı özledim kaşlarımı çatıp kollarımı bağlayıp kaldırıma oturmayı sonra da annem hadi eve gel akşam oldu deyince eve koşturmayı
pazar günleri kömür sobasının yanında annemin leğenle beni yıkamasını sonra derimi yüzer gibi ovmasını sonra aynı sobada ekmek kızartmayı kestane pişirmeyi özledim
bakkalın bozuk para yerine şeker verdiği günleri özledim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çocukluğumu özledim!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çocukluğumu özledim!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o zamanlar gökyüzü daha mavi güneş daha sarıydı sanki Çocukluğunu özlemeyen var mıdır? İnsanı koşullar olumsuz yönde etkiliyor sanki zamanla. tıpkı ekolojik dengenin bozulması, çevrenin kirlenmesi gibi, insanda büyüdükçe ,değişikliğe uğruyor gibi gelir bana. şiirniz bana da çocukluğumu ve o teryemiz günleri hatırlattı. Tebrik ediyorum içten ve duru bir anlatımınız var.
AHHHH ÇOCUKLUK... Keşke dönebilsek o günlere ben henüz 19 yaşında olmama rağmen o günler benim için çok özel... Keşke hiç büyümeseydim diyebilecek kadar... anılarla doluydu:)...
ne zaman bir yürek çocukluğuna geri dönüp bakarsa yüreğinden ağır darbe yemiştir... çocukluk içinde mutluluğu taşıyan en tatlı meyvedende güzeldir... çocukluk bizimdir... masumluğumuzdur...
şaire/ nice çocukluk günlerindeki mutluluklara benzer anılar diliyorum...
Yüreğinize sağlık gönül dostu saygın yürek Bizi geçmişimize ,özümüze taşıdınız bu güzel harkulade şiirinizle Kutlarım çok , çok güzel bir emek Benden Tam puan Vallahi İyiki varsınız Saygılar efendim....
seni gidi erkek Fatma!
tebrik ederim...