Bir şeyler açılıyordu Bir yerlerde Koca bir kainat gibi geniş Anne gibi kucaklayan Bir şeyler açılıp alıyordu bizi Biz açıldıkça sevgimize Büyüyordu sevgimiz Biz sevgiyle dalgalanan Koca bir okyanus gibiyiz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Açıl Yüreğim Açıl şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Açıl Yüreğim Açıl şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Açtıkça yüreğini Açılır sevgin Açmazlarla örüldüğü zannettiğin zaman Aç bak bu gönül kir tutmaz. Açılar değiştir bakarken ona, Açılsın binlerce mana ufkunda. Acıma sakın şüphe, korku, inançsızlık satanlara Aç bahtını gör: Açmazlar üreten, Tağutları parçalayan, sınırsız Rahmet kapıları Açan bir Rabbin var.
Bir damla su açıldı hayata Sonsuz ilim sahibi Rahman Rahim Allah adına. Titredi önce gözleri kırpıldı, neydi şu koca evren Kendi içinde kopan fırtınalarla. Hay olan hayat Rabbini bildi Gördü ki kendi koca bir alemdi Çekildi önce yürek evine Arayıştı bulduğu Hıra dağında. Batıl parça parça oldu her bir vahiyle Yerlere göklere sığmayan mana Döküldü Rabbin tenezzülüyle Ayetler insana hayat okuyan. Ölüydü, cansızdı o topraktan beden Vahiyle canlandı dirildi hemen. Kanatlansın artık bu yürek burdan Kur'anla dirilen gerçek bir insan.