(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Benim AKİT'im şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Benim AKİT'im şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Abi'm, mübrem olan gerekli araştırmaları vedahi karşılaştırmaları zinhar yaptıktan sonra ki terennümlerimdir bunlar...Mamâfih müsbet bir sonuca ulaştığımı tasavvur ediyorum (İnşaallah). Saygı ve hürmetlerimle efendim...
HANGİ GÖRÜŞTE OLURSA OLSUN, AMACI İNSANLARIN BİLGİLENMESİ İÇİN YAYIN YAPAN GAZETE VE DERGİLERİN BU ŞEKİLDE SUSTURULMASINI KABUL ETMİYORUM. KALEM MÜREKKEBİNİ DAMARDAKİ KAN KADAR AZİZ BİLİRİM. İSTESE AKİT, İSTERSE HÜRRİYET VEYA CUMHURİYET... HİÇ FARK ETMEZ. BU BASKICI, BU OTORİTER VE MENFİ YAKLAŞIMLARDAN ÇOK ÇEKTİK..ÇEKİYORUZ. AÇIK VE NET YAZIYORUM. ASLA VE ASLA, GAZETELERİN VE DERGİLERİN SUSTURULMAYA ÇALIŞILMASINI KABUL ETMİYORUM. SES ÇIKARMAYAN DİĞER GAZETE VE DERGİ ÇALIŞANLARINI DA KINIYORUM. KALEM ÖZGÜRDÜR...
YİĞİT ENDER KOÇ tarafından 1/14/2013 4:22:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
YİĞİT ENDER KOÇ tarafından 1/14/2013 4:22:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
YİĞİT ENDER KOÇ tarafından 1/14/2013 4:23:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Tek taraflı bir gazeteyi okumak ve övmek bana göre hiç te normal değil ,
araştırma ve karşılaştırma her zaman insanı doğruya ve gerçeğe iter........