sığ sularda yavru balık eteklerinde dağların vakitsiz yeşeren çimler gibi kalabalıksın
yüreğimde duygu seli kıpır kıpır; her bakışında güneş açıyor hüznümü alıp kaçıyorsun...
bir yanım ne kadar mavi bir yanım ne kadar bulut parçalanmış duygularım parçalanmış umut; yüzün hava tahmin raporu...
... yârim küsmüş barışmasın dikenle gül sarışmasın gelene tek kelâmım yok ecel benle yarışmasın!
-II-
balık yemi yıldızlar hayâl denizime sepelenmiş görebildiğim en büyük incisin tepemde çıplak / sonbahar dalları olmasa sanki bir daha kendime geri dönemiyeceğim ve işte mir; kim bilir kaç saatte bir fırdolayı dönerken dünyayı, işte pir; düşlerinde dolunay, sana ulaşmak hem çok zor hem de çok çok kolay...
-III-
üçağız’da, denizin kıyısındayım oturdum üstüne bir bankın gün daha yenice batmış dolunay ise şaha kalkmış, çarşaf gibi akdeniz inci inci yıldızlar dökülüyor suya, ve işte bu anı seninle benim için yaratmış tanrı, sıradağlar dalarken uykuya dalarken uykuya senin için çarpıyor kâlbim bulutsuz bir akdeniz akşamı tuttuğum balık gibi saldım seni suya; uğurlar ola gülüm, uğurlar ola!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜZÜN HAVA TAHMİN RAPORU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜZÜN HAVA TAHMİN RAPORU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.