Üç oda bir salon Geniş rahat bir evdeyiz Odaların birinde ben Bir diğerinde hanım Sabahtan akşama kadar O dikiş diker Ben şiir yazarım... Benimki de iş mi canım?!
’Hah hah hah hay!’ güldü hanım; ’Herkesin bildiği iş Kolay gelir kendine; Öyle değil mi, al makası Önce kesmeyi bi dene, Ben de şiir yazamam!’ Eskileri söker dikerim de Sökülmez dilimden bir kelime!
Ah ah, deme gitsin İkisi de ince iştir Önce ölçüp biçeceksin Teyelliyeceksin kâğıda bir bir Birinci prova, ikinci prova Üçüncü prova, belki dört beş Arada hiçbir fark yok Şiirle terzilik aynı şey kardeş!
Otuzyedi yıllık dikiş makinası Singer Yoknaz İşliyor tıkır tıkır, nazlı nazlı Geçen yılların hatırası, Bir sökülür bir dikilir An gelir sevinir insan An gelir, dehşetle irkilir Hayat; çift çizgili yol Çifte dikiş, şerit gibi çekilir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİRLE TERZİLİK AYNI ŞEY KARDEŞ?! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİRLE TERZİLİK AYNI ŞEY KARDEŞ?! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hanım dikiş nakıştan pek anlamaz bizim içinde ha şiir ha yemek... yumurta kırmak bile eziyet bana.. o arasıra bulaşık yıkattırır ben de ona şiir okuttururum
güzel hocam şiir de güzeldi. selam ve saygılarımla
Her yazan kendi dünyasından bakar doğrudur her teşbih her zaman yerindedir ben de şiiri yemek pişirmekle bir tutarım malazemeyi alacaksın en güzelinden ve de onları ayıklayaıp usulüne uygun doğrayıp sonra da lezzet katarak bir kapta pişireceksin biberi acısı bol mu yoksa salçalı mı terbiyeli mi gel keyfim gel :) selamlar hoş şiirdi :)
bizim içinde ha şiir ha yemek...
yumurta kırmak bile eziyet bana..
o arasıra bulaşık yıkattırır
ben de ona şiir okuttururum
güzel hocam şiir de güzeldi.
selam ve saygılarımla