Sisli bulutlarda yalnızlığım dalgalanırken Hüznüm sana dairdir… Özlem dolu şiirlerim, Birikir heybeme Sevda mevsimlerimiz uğradıkça değişime Erişime az kaldı derken sana Beklerken dolunayla seni Gözlerim geceyi kovalarken Ay yorulur…
Aşk’la yakarım o an mumları Yüzüm ışıldar Bulutların arasından yıldızlar parlar Isırıklarım acıtsa da dudaklarımı Tırnaklarımı kıramaz duvar Avuçlarıma o an dua’n düşer İçime sen dolarsın
Uğuldarken rüzgarın sesi Nefesime çekerken seni Her yaprağa Sen yeşili düşerken gözlerim Süzülen yaş olarak Devleşir aşkım Bir şiir bir şarkı bir öykü belki?
Beklemelerin mahzeninde Tutkum koyulaşırken Yoğunlaşırken özlem dolu duygular Başlar vurgunlar içimde, Şarabını sunar mor salkımlar Dudağımda kan yüreğimde sen Ney ney içerken seni Uçtu,bir peri Özlemlerde ay yorgun düştü sevgili
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLEMLERDE AY YORGUN DÜŞTÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLEMLERDE AY YORGUN DÜŞTÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uğuldarken rüzgarın sesi Nefesime çekerken seni Her yaprağa Sen yeşili düşerken gözlerim Süzülen yaş olarak Devleşir aşkım Bir şiir bir şarkı bir öykü belki?
Beklemelerin mahzeninde Tutkum koyulaşırken Yoğunlaşırken özlem dolu duygular Başlar vurgunlar içimde, Şarabını sunar mor salkımlar Dudağımda kan yüreğimde sen Ney ney içerken seni Uçtu,bir peri Özlemlerde ay yorgun düştü sevgili...
BU TEMIZ SAYFAYA VE ESERE TEBRIKLERIMI BIRAKIYORUM....
Duygular ve kelimeler bir bütün olup
yürekten yol bulup dizelere dökülüvermiş
+ Saygı ve sevgi ile kalın.