(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANLAR SONSUZ MEKÂN EYLER! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANLAR SONSUZ MEKÂN EYLER! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kim uydurursa cinleri Kullanır bütün dinleri Sevmem hin oğlu hinleri Saf kulları duman eyler!
Türlü türlü bahaneler Saysan hele daha neler Seçimde v/Allah’a meler; Seçilince duman eyler!
Din iman deyip kandırır Tatlı dille inandırır Atar, tavada yandırır Yakar seni duman eyler!
Ne vaatler hep boş çıktı Dolu bil, içi boş çıktı Yalan bizi içten yıktı Döner dolap duman eyler!
........Günümüzde herkes tarafından okunması ve değerlendirilmesi gereken olağan üstü anlam dolu ve anlatım gücü yüksek dizelerdi. .......Ne yazık ki; din, vatan ve bayrak gibi kavramlar üzerinden siyaset yapmak en büyük bir gelir ortamı oldu. Yüreklerde yaşanması ve yaşatılması gereken değerler işportalarda satılır oldu. Bu durum elbette duyarlı türekler acıtıyor ve isyan ettiriyor. .......Büyük bir zekle okuduğum ve okurken bazen hiddetlenip bazen de duygulandığım dizeleri hisseden yürek veyazan kalem sahibini tüm iştenliğimle kutluyor, saygılarımla selamlıyorum. .......Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
Her dini kullanan yüzsüz Emer kanın, koyar güçsüz Um’runda mı işsiz güçsüz Zalim halkı duman eyler!
//Ceza talep ediyorum.Bugün tok olanlara,sefa sürenlere, milyonların ekmeğini hangi acılarla kazandığını bilmeyenlere, hissetmeyenlere. ROSA LUXEMBURG//
İnsanlarımız önemsenmeyip,karar süreçlerinde yer almayıp, uygulamaların mağduru ve mazlumu oluyor maalesef. Anlam ve anlatımı ile çok güzel bir hece şiiri bütünleşmiş. Mükemmeldi.Gerçek bir duyarlılık,haksızlığa ve adaletsizliğe karşı bağıran yalın anlatımın takdir edilesi kalemine tebriklerimle. Emeğinize,yüreğinize sağlık.Saygı ve selamlarımla.
BELLİ Kİ ŞAİR, BİR KIZGINLIK ANINDA KALEMİ İLE BULUŞMUŞ. BİR HECCAV GEREKENLERİ YAZMIŞ. DOĞRU SÖZE, SÖZÜN DOĞRU BİR ŞEKİLDE İFADESİNE KİM NE DİYEBİLİR Kİ. KALEMİNE SAĞLIK ŞAİR.