Gel de sımsıkıca tut şu elleri mi? Sakın ola hiç bırakma ki Hicranları mı bir çekişte söküp de alabilmek mümkün olsun Belki de bu vesile ile tutmuş olur mayamız Koyup da gider ömrümüzü çürüten özlemler Kim bilir ki belki de Kayboluverir anlamda ki kaymalarımız Belki de bizim içimiz de doğar müjde!
Avuç içlerim mi kaşınıyor ne Bir müjde mi şimdi bu bana Ruhunla katık ol da gitsin duygularıma Ak da gel artık Kaygıdan uzak olan yarınlarımıza Gelip doldurunca ruhumun içini Sürprizin olsun bana müjde!
Heceler gibi dizili ver ki şu yüreğimin raflarına Kafiyeler ritmini bulsun Gönül pınarının sesinin uyumuyla Ahenk içinde koşup da duralım Geçmişimizden kopup da gidelim gelecekte ki günlere Gel de ömrümün törpüsüne derman ol müjde
Yüreklerimizden fışkıran o çığlıklarımız bitsin Bir iz oluver de gitsin Şen ve şakrak girelim denizimizin kumsalına Okşayarak örtsün üstümüzü sevginin dalgaları İyotları nefes olunca nefeslerimize Dolsun ciğerimiz Senin varlığın bile bana bir müjde!
Şimdi işte tam vakti Gel de bana uzat o güzel ellerini Göğsünde ki kalbini sok girsin yüreğime Nikâh davetiyesi diye Tek kalpliliği bir beden de kutsatarak ki Açsın içimizde ki bahar Bu dünyada yaşanan tek bir ömür var ama Taşıyalım hayatımızın iklimlerini Sürsün gitsin ahiretin sonsuzluğuna kadar Huzur içinde varıp sığınalım biz secdeye Kurtuluşumuzun habercisi olsun o son müjde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tut da dökülsün içime sevgiler… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tut da dökülsün içime sevgiler… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gel de sımsıkıca tut şu elleri mi? Sakın ola hiç bırakma ki Hicranları mı bir çekişte söküp de alabilmek mümkün olsun Belki de bu vesile ile tutmuş olur mayamız Koyup da gider ömrümüzü çürüten özlemler Kim bilir ki belki de Kayboluverir anlamda ki kaymalarımız Belki de bizim içimiz de doğar müjde!
Avuç içlerim mi kaşınıyor ne Bir müjde mi şimdi bu bana Ruhunla katık ol da gitsin duygularıma Ak da gel artık Kaygıdan uzak olan yarınlarımıza Gelip doldurunca ruhumun içini Sürprizin olsun bana müjde!
Heceler gibi dizili ver ki şu yüreğimin raflarına Kafiyeler ritmini bulsun Gönül pınarının sesinin uyumuyla Ahenk içinde koşup da duralım Geçmişimizden kopup da gidelim gelecekte ki günlere Gel de ömrümün törpüsüne derman ol müjde
Yüreklerimizden fışkıran o çığlıklarımız bitsin Bir iz oluver de gitsin Şen ve şakrak girelim denizimizin kumsalına Okşayarak örtsün üstümüzü sevginin dalgaları İyotları nefes olunca nefeslerimize Dolsun ciğerimiz Senin varlığın bile bana bir müjde!
Şimdi işte tam vakti Gel de bana uzat o güzel ellerini Göğsünde ki kalbini sok girsin yüreğime Nikâh davetiyesi diye Tek kalpliliği bir beden de kutsatarak ki Açsın içimizde ki bahar Bu dünyada yaşanan tek bir ömür var ama Taşıyalım hayatımızın iklimlerini Sürsün gitsin ahiretin sonsuzluğuna kadar Huzur içinde varıp sığınalım biz secdeye Kurtuluşumuzun habercisi olsun o son müjde…
Bu dünyada yaşanan tek bir ömür var.O ömrü de sevgisizlikle geçirenlere acırım. Sevgiyi bilmeyen yürekler sadece nefret biriktirir. Kaygıdan uzak olsun yarınlarımız.Yüreğinize sağlık hocam.Yine çok güzeldi Ömrünüze bereket. Sevgiyle kalın.
Değerli kardeşim.çok güzel bir şiirdi.her mısrası bir su damlası gibiydi içimize akan,yüreğimizi titreten.kutlarım., insan yaşamı bir takım değerler bütününden oluşuyor. Bu değerler yaşama anlam veriyor, yön veriyor ve hedefi belirliyor.Kişi dünyanın en çirkin, en zavallı en sefil insanı olabilir. Bunlara rağmen sevilebilir. Burada insanın iyi, çekici, ya da zengin bir konum elde ederek, sevgiyi kazanması gerekmiyor. Kusurlarına, cahilliğine, kötü huylarına, ya da kötü geçmişine rağmen, olduğu gibi o haliyle sevilebiliyor. Bütünüyle çok değersiz biri gibi görünebiliyor ama, en değerli gibi sevilebiliyor. İşte gerçek sevgi budur.kardeşim.
sevgili kardeşim,şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam.şimdi şiirinize ve yorumuma uygun şiir veya iki söz ekliyorum.hoşçakalın.
Ala Gözlerini Sevdiğim Dilber
Ala gözlerini sevdiğim dilber Sana bir tenhada sözüm var benim Kumaş yüküm dost köyüne çezildi Bİr zülfü siyaha nazım var benim
Ak ellere al kınalar yakınır Ala göze siyah sürme çekinir Dostu olan dost yoluna bakınır Dosta giden yolda izim var benim
Yiğit olan gizli sırrı bildirmez Güzel olan gül benzini soldurmaz Her olur olmaza meyil aldırmaz Bir şahan avlar da bazım var benim
Karac'oglan derki konanlar göçmez Bu ayrılık bizlen arasın açmaz Bir kötü gönlüm var güzelden geçmez Ne güzele doymaz gözüm var benim Şair Karacaoğlan
Nasıl bir müjde bu beşeri mi ilahi mi? Değil mi ki toprağımıza aşkından katmış Yaradan helalinden şöyle tertemiz bir sevgiyle bağlanmışsa yürek bir beşere ilahi aşkta koşa koşa geliyor ardından... Yana yana ilahi aşkı buluyoruz eğer kirlenmeden kalabilirsek ve secdemizede huzurla koyabiliyoruz alnımızı. Allah helalinden sevgileri ve huzuruna alnımız açık çıkmayı nasip etsin. Güzeldi üstad yine kalemden dökülen inciler sevgi ve saygılarımı bıraktım dost yüreğinize.
Ah o sevda dolu yüreklerce uzatılan umut dolu elleri bir tutabilsek kalp ritimleri bile değişir bu bir sevdadır diyerek yapışabilsek o ellere o zaman güneş bir başka doğar üzerimize tebrikler gönül dostu tebrikler eline yüreğine sağlık tutulması ümidiyle sevgiyi soluklayan kalp ile eller
Şimdi işte tam vakti Gel de bana uzat o güzel ellerini Göğsünde ki kalbini sok girsin yüreğime Nikâh davetiyesi diye Tek kalpliliği bir beden de kutsatarak ki Açsın içimizde ki bahar Bu dünyada yaşanan tek bir ömür var ama Taşıyalım hayatımızın iklimlerini Sürsün gitsin ahiretin sonsuzluğuna kadar Huzur içinde varıp sığınalım biz secdeye Kurtuluşumuzun habercisi olsun o son müjde…
İçli ve güzel şiirinizi kutlarım şair arkadaşım. Yüreğinize sağlık. Esen kalınız...
Semek evrenseldir,içten sevmek kolay değildir,mısralardaki ahenk derin olup okuyanı neşelendirip büyük bir keyf vermektedit.Gül uclu kaleminiz var olsun,sevgi ve saygılarımla can dost...
Yüreklerimizden fışkıran o çığlıklarımız bitsin Bir iz oluver de gitsin Şen ve şakrak girelim denizimizin kumsalına Okşayarak örtsün üstümüzü sevginin dalgaları İyotları nefes olunca nefeslerimize Dolsun ciğerimiz Senin varlığın bile bana bir müjde!
'Lâ ilâhe illallâhu vahdehû lâ şerîke lehû lehü'l-mülkü ve lehü'l-hamdü ve hüve alâ külli şey'in kadîr' -Allah'tan başka hiçbir ilah yoktur. O tektir eşi yoktur mülk O'nundur hamd O'na mahsustur. O'nun her şeye gücü yeter. La ilahe ill Allah Muhammeden Resulullah. Allahümmahşurna fi zümretissalihin: Allah'ım bizi salihlerle haşret. Selam...
tek bir aşk varsa gerisi fasarya gönül seline çok teşekkürler dost kal sevgiler içinde esenlikte...emenna iman ettik iman getirdik dost ilgin var olsun ...
Taşıyalım hayatımızın iklimlerini Sürsün gitsin ahiretin sonsuzluğuna kadar Huzur içinde varıp sığınalım biz secdeye Kurtuluşumuzun habercisi olsun o son müjde…
Yüreklerimizden fışkıran o çığlıklarımız bitsin Bir iz oluver de gitsin Şen ve şakrak girelim denizimizin kumsalına Okşayarak örtsün üstümüzü sevginin dalgaları İyotları nefes olunca nefeslerimize Dolsun ciğerimiz Senin varlığın bile bana bir müjde!
Şimdi işte tam vakti Gel de bana uzat o güzel ellerini Göğsünde ki kalbini sok girsin yüreğime Nikâh davetiyesi diye Tek kalpliliği bir beden de kutsatarak ki Açsın içimizde ki bahar Bu dünyada yaşanan tek bir ömür var ama Taşıyalım hayatımızın iklimlerini Sürsün gitsin ahiretin sonsuzluğuna kadar Huzur içinde varıp sığınalım biz secdeye Kurtuluşumuzun habercisi olsun o son müjde…
İnşallah diyorum çok güzel dizeler olmuş yüreğiniz var olsun selamlar.......................
Avuç içlerim mi kaşınıyor ne Bir müjde mi şimdi bu bana Ruhunla katık ol da gitsin duygularıma Ak da gel artık Kaygıdan uzak olan yarınlarımıza Gelip doldurunca ruhumun içini Sürprizin olsun bana müjde!
O ZAMAN MÜJDELER OLSUN..YÜREĞİNE SAĞLIK ..ÇOK GÜZELDİ..KALEMİN DAİM OLSUN SAYGILARIMLA
Gel de sımsıkıca tut şu elleri mi?
Sakın ola hiç bırakma ki
Hicranları mı bir çekişte söküp de alabilmek mümkün olsun
Belki de bu vesile ile tutmuş olur mayamız
Koyup da gider ömrümüzü çürüten özlemler
Kim bilir ki belki de
Kayboluverir anlamda ki kaymalarımız
Belki de bizim içimiz de doğar müjde!
Avuç içlerim mi kaşınıyor ne
Bir müjde mi şimdi bu bana
Ruhunla katık ol da gitsin duygularıma
Ak da gel artık
Kaygıdan uzak olan yarınlarımıza
Gelip doldurunca ruhumun içini
Sürprizin olsun bana müjde!
Heceler gibi dizili ver ki şu yüreğimin raflarına
Kafiyeler ritmini bulsun
Gönül pınarının sesinin uyumuyla
Ahenk içinde koşup da duralım
Geçmişimizden kopup da gidelim gelecekte ki günlere
Gel de ömrümün törpüsüne derman ol müjde
Yüreklerimizden fışkıran o çığlıklarımız bitsin
Bir iz oluver de gitsin
Şen ve şakrak girelim denizimizin kumsalına
Okşayarak örtsün üstümüzü sevginin dalgaları
İyotları nefes olunca nefeslerimize
Dolsun ciğerimiz
Senin varlığın bile bana bir müjde!
Şimdi işte tam vakti
Gel de bana uzat o güzel ellerini
Göğsünde ki kalbini sok girsin yüreğime
Nikâh davetiyesi diye
Tek kalpliliği bir beden de kutsatarak ki
Açsın içimizde ki bahar
Bu dünyada yaşanan tek bir ömür var ama
Taşıyalım hayatımızın iklimlerini
Sürsün gitsin ahiretin sonsuzluğuna kadar
Huzur içinde varıp sığınalım biz secdeye
Kurtuluşumuzun habercisi olsun o son müjde…
gönlüne kalemine sağlık