(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EL MERHEM Mİ SOR ACINA ?! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EL MERHEM Mİ SOR ACINA ?! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
VİP yazan yazının üsütünü tıklayınca aşağıdaki açıklamayı bulursunuz. Bunu haricinde başkaca özelliği yok VİP olmanın. Tevsiye ederim olunuz! Selamlar...
Vip Üyelik nedir?
Vip üyeler kimlerdir ve bizim için neden önemlidirler?
Vip üyelik hakkında bilmediklerinizi ve bende nasıl önemli olurum diye soruyorsanız , bu soruların cevabını burada bulabilirsiniz...
Vip üyeler, yani "bu çok önemli insanlar", Edebiyat Defteri'ni maddi ve manevi destekleyen,sadık, samimi üyelerdir. Edebiyat Defteri'ni hazırlayan ve ayakta tutmaya çalışan, sürekli yeniliklerle geliştiren ve onlara sunulan bu hizmetin sürekliliğini sağlayabilmek için emek harcayan insanların olduğunu bilirler ve harcanan bu emeğe saygı duyarlar. Başarıyı takdir etmeyi bilirler, yıkıcı değil yapıcıdırlar, amaçları bozmak, yıpratmak değil, Edebiyat Defteri'ni daha da geliştirmek ve güzelleştirmektir. Ve bizleri bu doğrultuda desteklemektedirler.
Elbette bu destekleri karşılıksız değildir ve sitede birçok ayrıcalık da doğal olarak bu üyelere onlara tanınmıştır.
Vip üyelerine tanıdığımız güzellikler: Vip üyelerimiz; eserlerinin kimler tarafından okunduğunu görebilir ve takibini yapabilirler. Vip üyelerimiz; Gönderdikleri mesajların okunup okunmadığını rapor halinde görebilirler. Vip üyelerimiz; sunucumuz üzerinden profillerine müzik ekleyebilirler.
Vip üyelerimizin tanınması gayet kolaydır çünkü isimlerinin altında sembolü vardır. Vip üyelerimiz; tüm ekledikleri eserlerini Microsoft Office Word Formatında bilgisayarlarına kaydedebilirlerken normal üyelerimiz bunu yapamazlar. Arada sitemize yakışacak düzeyde bizlerde reklam alıyoruz ve yayınlıyoruz. Vip üyelerimiz isterlerse bu reklamları görmeyebilirler. İnternet ortamında olduğu sahte kullanıcılardan korunabilmenize olanak sağlayan Yalnızca Kimlik Onaylı ve Vip Üyelerin size yorum yapabilmesine olanak sağlayan sistemi vip üyelerimiz kullanabilirler. Vip üyeler eserlerini istedikleri zaman pasifleyerek yayından kaldırabilirler ve yayına koyabilirler.
Kimlik Onaylı Üyelik nedir?
Kimlik onaylı üyeler kimlerdir?
Kimlik onaylı üyeler gerçek kimliklerini belki internet ortamından saklamak isteyebilirler ama eserlerinin kendisine ait olduğunu ve gerçekten o kişi olduğunu yöneticilerden saklamak istemeyip bu sayede sitede ben gerçeğim diyen üyelerdir.
Bu üyelerimize gerçekliğini gösterdikleri için ek özellikler tanınmıştır.
Kimlik onaylı üyelere tanıdığımız güzellikler:
Kimlik onaylı üyelerimizin tanınması gayet kolaydır çünkü isimlerinin altında sembolü vardır. İnternet ortamında olduğu sahte kullanıcılardan korunabilmenize olanak sağlayan Yalnızca Kimlik Onaylı ve Vip Üyelerin size yorum yapabilmesine olanak sağlayan sistemi kimlik onaylı üyelerimiz kullanabilirler. Kimlik onaylı üyeler eserlerini istedikleri zaman pasifleyerek yayından kaldırabilirler ve yayına koyabilirler.