(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOŞNAK KIZI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOŞNAK KIZI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey! benim gizli sevdam sırlarımın adresi Sen kalbimin feryadı gözyaşımın katresi Varlığından vuslatı dilenirken imdadım Boşnak Kızı ne yapsın tükendiyse çaresi...
SÖZÜN ÖZÜ AZINDADIR DEYİMİNİ DOĞRULAYAN ÇOK İÇTEN GÜZEL DÖRTLÜK,ALLAH ÇARESİZ BIRAKMASIN SEVEN YÜREKLERİ DUYGULARINIZA SAĞLIK. TEBRİKLERİMLE SELAM SAYGILAR DOST YÜREK.
ha bu arada ben kendimi şair asla sanmıyorum kendi çapımda şiir yazan biriyim emeğe saygı derim her zaman.. benimde beğenmediğim şiirler olabilir ama ben yazmıyorum çünkü emek var ortada bana haz veriyorsa o şiirdir bence.. her kafiyeli şiirler şiir mi sizce bence değil duyguda önemli bunun yanı sıra.. ben küçük biri değilim 9 yıldır yazıyorum eskiye göre şimdi daha farklıyım ortalı yaşlara geldiğimde şiirin ne demek olduğunu öğrendim.. dediğiniz gibi aşık veysel , nazım hikmet, atillah ilhan gibi çok şair.. okurum da ama atrzım bu değiştiremem.. siz şiir ah şiir nelerdesiniz deyince bundan çok şey çıkar.. bir şeyler alamıyorsanız zaten okumazsınız neden peki yorum yaptınız merak ettim... yinede mersi saygılar..
hım.. o zaman herkesin bir tarzı eleştiri yaparken düzgün eleştiri yapın derim.. mümkünse bir daha sayfama gelmeyin.. kıymetli elinizi yormayın derim... bizlerde aşık veyseli biliyoruz bende kafiyeli şiirler yazıyorum pek yayınlamam artislik yapmam burda.. kendini şair sananlar burda zaten... benim tarzım düz yazı.. siz dediniz ya şiir nerde diye.. benim şiirlerimde duygu var beyefendi anladınız umarım... teşekkürler..
Bizim üstatlarımız ve pirlerimiz Karacoğlan, Aşık veysel, Pir Sultandır...hece ölçüsü, kafiye ve şiirde olması gereken teknikler kullanırız...geçmişine aşina olmayan yazdığımız şiirleri göremez....
iyi çalışılmış bir şiir. şiirin ilk mısraları çok yakıcı yada vurucu olmalı, diğerleri ona uyar öyle gelir. sanatkarane demek istediğim. yakıcı bir zeka varsa bu olur yoksa herkesin gördüğü yerden görüldüğün de yada ifade edildiğinde çoğu kimsenin söylediğine benzer şiirler olur. şiirde ses kendine has ses aranmalıdır. kendine has keimeler oluşturmalıdır. sizin böyle bir çabanızı görmek şiir ve edebiyat adına sevindirici. en güzel şiirlere doğru tebrikler.