buluta doğru yürü, suyu bulacaksın ne zaman ki dağlarda hüzün basarsa gönlünü bir yağmurbulutu geçer üstünden asılır gözlerin derinliklerine gökyüzünün başın ümitsizce düşüp öne çevirince gözlerini altından akasyaların, baktığım yöne yutkunursun damla damla; daralınca ümiğin, gül açar mendilin seviyorum dedim, dinlemedin...
şimdi senden çok, çok uzaktayım kıyısındayım mavi gölün, kurumuş bir ağacın göğe uzanan ölü gövdesinde ölü bir yıldız gibi görünen bir dalın beş ayrı ucundan ikisinin üstünde bir çift kumru batan güneşi seyre durmuş arada bir dönmese başlar ölü mü diri mi anlaşılmayacak kuşlar...
kül rengi ölüm kuşlar ağacın gövdesine uymuş ağacın ölü gövdesine sarmaşık dallar yaşam bulmuş yeniden cıvıl cıvıl serçelerin kulisinde uğurlayıp kumrular akşam güneşini uçup gittiler yuvalarına ben kaldım yapayalnız avare acılarını yaşamak için söndürmek için ateşimi geldim buraya güneş en güzel burada batıyor en güzel anılar bulutlarda yatıyor...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BULUTA DOĞRU YÜRÜ, SUYU BULACAKSIN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BULUTA DOĞRU YÜRÜ, SUYU BULACAKSIN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kül rengi ölüm kuşlar ağacın gövdesine uymuş ağacın ölü gövdesine sarmaşık dallar yaşam bulmuş yeniden cıvıl cıvıl serçelerin kulisinde uğurlayıp kumrular akşam güneşini uçup gittiler yuvalarına ben kaldım yapayalnız avare acılarını yaşamak için söndürmek için ateşimi geldim buraya güneş en güzel burada batıyor en güzel anılar bulutlarda yatıyor...
Güzel bir çalışma değerli üstadım, beğeni ile okudum kaleminiz var olsun saygı ve elamlarımla.