(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BIRAKIN...! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BIRAKIN...! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bırakın şu jopları, Yok edin bu gazları...! Acısız yaşasınlar, Bırakın insanları...!
Mevziler hep yıkılsın, Toplatın mayınları...! İnsanca yaşasınlar, Bırakın insanları...!
Durmuş Çağlayan 29/12/2012
Bu istekler, tabi ki haklı yalnız bu demokrasilerde mümkündür, bizdeki bahsettikleri ileri demokraside nedense mümkün olmuyor iktidarlarını biber gazıyla, jopla, baskı ve zülümle devam ettiriyorlar, Bekir Akbulut kardeşimin dediği gibi tek adam ve polis devleti şiirinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Merhaba Üstadım,ziyaretinize ve yorumunuza çok teşekkür ederim.Haklısınız,ileri demokrasinin vazgeçilmezleri jop ve gaz..Ne kadar gaz ve jop kullanılırsa demokrasimiz o kadar ileri evel Allah....! Boğazın seriliğinden,YUNUS diyarına selâm ve saygılarımla....
Gönlüm de senin gibi seslenmek istiyor; "bırakın artık insanların kanlarını emmeye.!" Yalnız şu da bir gerçek ki; ezilen insanlar bir araya gelip, bu vampirlere karşı isyan etmedikçe bu senaryo sonsuza dek devam edecek.
Yine kaleminden kan damlamış arkadaşım. Tebrik ederim. Selamlar.
Merhaba Ayhan'cığım, güzel yorumuna teşekkür ederim.Haklısın,Nazım HİKMET'İN birşiiri var hatırlarsın;(Bir değil,bin değil, yüz bin değil, miltonlarçasınız,ama .....yun gibisiniz be..KARDEŞİM.) Özletiyorsun kardeşim,daha sık görüşelim..Selâm ve saygılarımla...
Selamlar Durmuş Bey. Güzel bir şiir, barışçıl ve huzurlu bir ortamda yaşama temenniniz çok güzel, katılıyorum. Devletin polisi, silahı, askeri, ordusu olmalıdır. Bunlar olmadan devlet olmaz. Aksi halde Siyonizm gelir Güneydoğu'yu İsrail'e, Ermenistan gelir Doğu Anadolu'yu Ermenistan'a katar ve orada derhal Müslüman soykırımına başlar, insansızlaştırma siyaseti yürütür. Bu bakımdan ordu, polis elzemdir. En doğrusu insanlarımızın top yekün emperyalizme karşı birlik olması, İslam kardeşliği inanç ve düşüncesi çerçevesinde birlik ve beraberliğini korumasıdır. Gözümüzün önünde dönen olaylar sadece buzdağının görünen yüzüdür. Arkasındaki Siyonizm ve emperyalizm görülmedikçe doğru seçeneğe ulaşmak zordur. Görmek lazım! Saygılar sunarım.
Aleyküm selâm,Emrullah Bey..Yorumunuza çok teşekkür ederim.Yazdıklarınızın hepsine katılıyorum.Tabi ki asker de polis de olaçaktır.Bu güçler insanlarımızın,yaşam hakkını, özğürlüklerini kısıtlayıcı unsurlar olmamalı..Baskıcı, polis devleti görüntüsü vermemeli..Bakış acısı,onurlu bir yaşam olmalı.. Selâm ve saygılarımla..
Yorumunuz için çok teşekkür ederim.Bizlerin, birey ve toplum olarak yeterli tepkiyi göstermediğimiz sürece,polis devleti devam edeçektir.Selâm ve saygılarımla.
Çok çok güzel bir şiir, okuyanı etkileyici ve dokunaklı…
Şiir sev, Şiir oku, Şiir yaz...
..................................... Saygı ve selamlar..