(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GENÇLİĞİM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GENÇLİĞİM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duramaz yerinde, her an heyecan, Kartallar gibi hep, yüksekten uçan, Yanar kor içinde,alevler saçan... Rüzgar gibi esti,gitti GENÇLİĞİM....
Esti, gürledi bir sel oldu, bazen... Yıktı etrafını, kalmadı düzen... Yaralandı gönlü, divane gezen, Ak düştü saçlara,soldu GENÇLİĞİM....
Baharı beklerken, hazana düştüm, Yuvasız kuşlar gibi, hep uçtum.. Bir vefasız elinden, derde düştüm.. Acılar içinde geçti,GENÇLİĞİM....
Ne vefa gördüm, ne de bir seveni, Yitirdim bu insanlara, güveni.. Dünya harman yeri, sürdüm düveni, Dişler arasında yitti, GENÇLİĞİM....
Yitirdim kendimi, hep seyre daldım , Bu yalan dünyadan, dersimi aldım... Yaklaştım menzile, çaresiz kaldım, Kuş olup elimden, uçtu GENÇLİĞİM....
Durmuş’um hep sadık dosttu özlerim, Dayanmaz yüreğim, yolun gözlerim, O’nu zikrediyor, daima sözlerim... Bindi aşk atına, gitti GENÇLİĞİM....
DURMUŞ ÇAĞLAYAN 15/12/2012.
Evet bir varmış bir yokmuş yıllar su gibi akıyor ve gençlikte gidiyor tabiki bazen acı bazen tatlı anılar kalıyor geride, yalnız bu kadar üzülmeye değmez her yaşın erdemliği ve güzelliği var ve önünüzde aydınlık bir yol, duygu dolu dizelerinizi kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Merhaba Üsttadım.Güzel eleştiri ve öğüdünüz için çok teşekkür ederim.Neylersin, gönül çoştumu nereden taşaçağı belli olmuyor.Tabi ki, her mevsimin bir güzelliği olduğu gibi, her yaşında buyurduğunuz gibi ayrı bir güzelliği var..Yüce Allah'ım, güzellikten ayırmasın..
Yeni yılınızı candan kutlar,sağlık içide mutlu güzelliklerle dolu nice yıllar için,Yüce Allaha niyaz ederim.YUNUS diyarına selâm ve saygılarımla efendim...
Ah gençlik ah dedirten bir şiir ama; harika. Duygulandım doğrusu can kardeşim. Bir zamanlar hangi jönlere benzerdik şimdi ise? Yüreğin hep böyle çossun şairim. Kaleminden daha nice güzel şiirler okuyacağız. Tebrik ederim. Selamlar...
Sunulan düşündürücü ve ders alınması gereken dizeler…
Şiir sev, Şiir oku, Şiir yaz...
..................................... Saygı ve selamlar..