1-güneşi uyandır 2-kavga başlıyor 3-sevmekle sınanmış dünün devamını sür yüreğinin mavzerine 4-fecrin ilk muştusuyla dirilt kanı 5-ve yaftala gerçek bir namazla kendini 6-soğuk elbiseli bir adam gibi çık sokağa 7-çorbacının tadını kaçır 8-ve bir öğretici olarak ne çok şey öğrenmen gerektiğini fark et 9-kağıt incelene kadar yaz 10-merasimli gülüşlerin zulmüyle süslenmiş göğü temizle 11-mesai başlıyor 12-yine mutad olanı öncele öp dudaklarından kırmızı kuşaklı çay bardağını 13-ve höpürdet iliklerine kadar sevdiğin çıtkırıldım bir türküyü 14-yahşi bir kararlılıkla yürü 15-gözlerine yığılmış hasretlerden vazgeçmeden 16-enli boylu dualarınla seslen en az bin kilometre 17-şimdi susmak vaktiymiş gibi uzlaş ellerinle 18-sırtlandığın öfkelerin hatırına sıkıp yumruğunu vur masaya 19-ey hadsiz hesapsız sevinçlenen ışık “öleceksin”bir karanlığın koynunda 20-ölmek hilkatiyle varolacaksın sonra 21-işte ısrarlaüzerinize sıçrattığım suskunluğun adı budur tek kelimeyle “insanlık” 22-kavislenerek ağlamaya başladığında bulutlar 23-durulmaya yüz tutar en kesif yalnızlıklar 24-hey sen cehlini geri çek üzerimden diye sayıklanadur 25-hizmetli kelimelerle şiir yazılmaz daha 26-ve uçkurunu bulmadan günün 27-söylenebilmez bir isimdir aşk 28-ben şimdi körsem muhakkak akşam olmuştur 29-alfabenin sonuncu harfiyle başlayan herneyse “zıkkımlan” 30-çağın vebası mı neymiş ayrılık sanki önceden de değilmiş gibi 31-zor oyunu bozarsa zar başlatır o zaman 32-işte başladığım kararlılıkla döndüm yine başa 33-herkese iyi geceler uyanmadan herşey...!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güne Başlarken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güne Başlarken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.