Küçük Bir Çocuk Sevdim Yaseminim
Henüz dokuz yaşinda bir sevdaya tutuldum... Onu gördüğüm anda, kalbimden vuruldum... Bir sevdayidi düşündüm durdum... Bir heycandi sevdim, sevdirdim yaseminim... Büyümüşsün güzeller güzeli keklik olmuşsun... Dağlardan, dağlara, kirlardan, kirlara,konar olmuşsun, o’yar benim, bu dağlar, taşlar, ovalar, irmaklar senin olmuş. Cehirlik dağlarinda uçar, gelin kayalarina konar durursun, Benim kinali kekliğim, yaseminim... Bir sevdayıdı benim sana sevdam, unutulmaz bir aşk hikayesiydi, kimse bilemezki, kimse anlamazdı derdimizi, hiç bir kimse anlayamazdı bizi "Rabbim Allah bilirdi içimizi dışımızı, bilirdi o’bizim sevgimizi, sınar dı ikimizi sen şeker hastası, ben neşter yarasıyla, imtihan eder." seni seviyorum yasemin, hemde çok çünkü "Rabbim Allah’in" en çok sevdiği kulusun bu yüz den seni çok seviyorum... Benim dünyada yerim "Rabbim Allahin" emri üzerinedir. Rabbim şöyle buyurdu bana "sev recep sev, üç aylarin nurusun sen, hakki rahmetine kavuşmuş, cennetteki kullarimin ruhusun sen recep sev, benim kullarima saygida bulun, onlari sev, onlari azaat et der. Ben seni ve sevenlerini azaat ediyorum, sende emrim rahmeti üzerine kullarimi azaat et. korkudan kaçma, düşmandan uzaklaşma, karanliği aydinlatsanda, aydinliği karatma, bir işikta sen aç, bir işikta sen tut, boş durma ben boş durani sevmem. Her kulunu çok sevdiğin gibi, yasemini’de çok sev. ama "benden çok sevme, bi gün onu yanimda cennetime aldiğimda, sen üzülme ve sakina benden çok sevme onu dayanamazsin yasemin sizliğine. düşünme ben severim senin yerinede. yaseminini...
Herşeyim "Yasemin Bulut" adina... A. RECEP KARACA |