(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EZAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EZAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Var olun! Ezan... ezan... yine ezan...Hele bir de... diye konferans vererek İslam düşmanlığı yapan Haçlı artığı kokonolara kapak olsun! Çok ama çok güzel, bir o kadar da anlamlı bir şiir. Bizans artıklarını kahrından öldürecek kadar etkili.
emrullah bey, harika bir söz ''kabir cennet sayılır- üstünde ezan varsa'' gönül den geçen daha güzel diye bilmekti, lakin istidat müsade etmedi. elimden gelen bu kadar oldu. begeni içn teşekkürler. (yeni profil resminiz hayırlı olsun:) )
Şiirinizi şu an ezan sesiyle okudum Müslüman olmak , Allah'a kul olmak ,onu kaleme almak hissetmek ne büyük lütuf hakkı yazan mahir parmaklar temiz yürek hiç susmasın saygı ve selamlarımı bıraktım şiirinizin başucuna .
Bozkırım çağrıya icabet gerek Secdeye kapanıp sonsuza erek Lalezar içinden gülleri derek Büyük randevuya muhteşem davet Rabbim ibadetlerimizi makbul kılsın..Mükemmel bir seslenişti. Yüreğinize sağlık..
Nur sarar âlemi sema şahlanır Büyük randevuya muhteşem davet Melun olan ruhlar pek eyvahlanır Büyük randevuya muhteşem davet
Ezan sesi !! BİZ AVRUPADA Kİ TÜRKLERİN ARAYIPTA BULAMADIĞI :(( TÜRKİYEDE EZAN SESİNİ DUYDUĞUMDA KALBİM BİR BAŞKA PIR PIR EDİYOR, NE ULVİ NE HOŞ ONU ZEMZEM SUYU GİBİ İÇMEK...TEBRİKLERİMLE, BU ULVİ DİZELERİNİZ HARİKAYDI MANEVİ HAZ DUYDUM KUTLARIM SİZİ İYİ GECELER DİLERİM ÜSTADIM..
aynen dediginiz gibi gülsen hanım galiba her şeyde oldugu gibi ezanda da yoklugunda farkediyoruz ne kadar yüregin içine kadar aktıgını bunu en güzel gurbettekiler hissede bilir bu yüzden
Rabbim,bizi o muhteşem davetinden hiçbir zaman mahrum etmesin.Şiire ayrı bir güzellik katmış nakaratlarda ki "büyük randevuya muhteşem davet" sözü.Kutluyorum Üstat.Kaleminiz daim olsun.Saygılar..
Güz-gü-lü tarafından 1/1/2013 1:35:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yükselir sedalar cümleler helal
Sevinçte yürekler duygular hilal
Büyük randevuya muhteşem davet
ezan,davet ve icabet..Umarım icabeti bol olanlardan oluruz.tebrikler..