aşk hırsızı değil misin sen..? hadi çal gönlümü, al götür beni...
al götür..! sorgusuz hecelerden kederimi sensiz gecelerden bedenimi... hadi aç yüreğini güneş ışığı gibi silip götürsün karanlık geceyi
aşk hırsızı değil misin sen..? götür bendeki kanunsuz kafiyeyi...
al götür..! içimi ısıtan duyguları, soldurmadan... karanlık geceye yalnızlık doldurmadan umutlar da yağmur olup yağarken aşka tut yüreğimden, çal götür ömrümü...
aşk hırsızı değil misin sen..? al götür beni benden, sendeki bana...
al götür..! sisli mazilerden sıyrılıp, aşkla coşarak gönlümün azgın dalgalarından aşarak gel al götür beni, çal götür sana özlemlerimi engin denizlerine, uzaklara doğru... daldır beni sendeki tükenmez hayallere
aşk hırsızı değil misin sen..? çal götür beni akşamın renklerinden...
al götür..! al götür, gökkuşağından düşlerimi aydınlık günlerimden gülüşlerimi çal götür sendeki güneşli gecelere kır tutsaklığımı, hücrelerinde yak doğsun yeniden güneş, geceyi boyayarak gökkuşağımdan renkleri de kazıyarak...
aşk hırsızı değil misin sen..? al götür beni kaderimden sıyırarak çal götür beni sendeki uzaklara...
ya da bırak bendeki beni günahlara soldur beni gecelerin en sıcağında ya da öldür sendeki beni..! sabaha aşk kanunundaki kafiyesiz yasaklarda hecehece nefessiz soluyarak, öldür beni...
aşk hırsızı değil misin sen..? al götür yeniden çizdiğim zamanı da çal götür bensiz dünyalara...!
,,,
aşk bu değilse eğer...! sensizlik bensizliktir bu dünyaya...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşk hırsızı değil misin sen..? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşk hırsızı değil misin sen..? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ediyorum bu değerli yorum için, elbette aşk içerisinde hemen her türlü duygu mevcut, sitem de vardır coşku da sanırım ve bu duygular biraz karışık yaşanabilmekte... Hayat devam ediyor sonuçta... Tekrar teşekkürler yorum için...
al götür..! sisli mazilerden sıyrılıp, aşkla coşarak gönlümün azgın dalgalarından aşarak gel
Ne olursa olsun yinede gel al götür beni demiş şair güzelde damlamış sesleniş dizelere. Kutluyorum içten dizelerinizi. mutlu, huzurlu, sağlıklı ve gönlünüzce bir yıl diliyorum sağlıcakla kalın.
ne coşkulu ve aşkla dolu şiirdi
maziden sıyrılıp dalgalardan aşarak gel sevgili
coşkunun sonunuda siteme bağlamışsınız ama
çok güzel dizelerdi tebriklerimi bıraktm. sevgi ve selamlarımla