Kaç kelimelerde daha kanar sevdalar Kaç teyemmümlerde daha bozulur sevaplar Kaç kelepçeleri daha kırılır gönül seslerinin Ve daha kaç özgürlükleri kısıtlanır yüreklerin!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZGÜRLÜK İSTİYORUZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZGÜRLÜK İSTİYORUZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yerüzünde kendisine verilen yetenekleri yine kendi kendisini ve çevresini mahvetmekte kullanan ve bunu da özgrlük sayan başka canlı var mı özgürlüğü başkalarının özgürlüğünü zincirlemek zannedenlere kapak olsun tebrikler :))
Kaç kelimelerde daha kanar sevdalar Kaç teyemmümlerde daha bozulur sevaplar Kaç kelepçeleri daha kırılır gönül seslerinin Ve daha kaç özgürlükleri kısıtlanır yüreklerin!
Nazan Yazıcı Kalcı.
Bu insana değer verilmeyen yerlerde oluyor,insanları kul gibi gören başı yukarda gezen kendilerini erişilmez zannedenlerin, ülkelerinde oluyor bunlar.Yani demokrasinin bulunmadığı yerlerde bizde oraya yuvarlanıyoruz yavaş yavaş, bu millet gözünü açmalıdır artık ve haklarına sahip çıkmalıdır.Bir dörtlük olmasına rağmen mükemmel bir seslenişti, kıtanın son dizesi bile, başlıbaşına önemli bir parola.Gönülden kutluyorum dizelerinizi, puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Kaç kelimelerde daha kanar sevdalar Kaç teyemmümlerde daha bozulur sevaplar Kaç kelepçeleri daha kırılır gönül seslerinin Ve daha kaç özgürlükleri kısıtlanır yüreklerin!
Nazan Yazıcı Kalcı
İymandır o cevherki İlâhi ne büyüktür İmansız olan paslı yürek sinede yüktür. M.A. Ersoy Aslında insanlar kendi özgürlüklerini kendiler kaybrder bir insanı bin parçaya bölseler eğer samimi ALLAH a teslim olmuşsa kimse onun yüreğindeki imanını söküp alamaz işkence görmek özgürlüğünü kaybetmek demek değildir.çünkü kendi seçtiği yoldan ve özgürlükten dönmemek için işkence zulme uğrar özgülüğünü kaybetmek imanından dönmek demektir bunun terside olabilir yani kendi seçtiği herhangi bir yoldan zorluk karşısında değişende öyledir.doğruyu bulup rızası ile değişmek özgürlüğünü kaybettirmez Düşünelimki Filistinliler İsrailin istediği gibi yaşamayı kabul etse özgürlüğünü kaybeder inancı üzere özgürlüğünü sürdürmek için savaşıyorlar ALLAH yardımcıları olsun Az ama çok derin bir konu idi tebrik ederim yüreğine sağlık Selam ve dualarımla A.E.O
Kaç kelimelerde daha kanar sevdalar Kaç teyemmümlerde daha bozulur sevaplar Kaç kelepçeleri daha kırılır gönül seslerinin Ve daha kaç özgürlükleri kısıtlanır yüreklerin!
Nazan Yazıcı Kalcı
Anlam derinliğ olan dizler okudum üstadım, Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın......... Saygılar
Kaç kelimelerde daha kanar sevdalar Kaç teyemmümlerde daha bozulur sevaplar Kaç kelepçeleri daha kırılır gönül seslerinin Ve daha kaç özgürlükleri kısıtlanır yüreklerin!
Özgürlük alanları daralıyor dikkat etmeliyiz kutladım selamlar............
Kaç kelimelerde daha kanar sevdalar Kaç teyemmümlerde daha bozulur sevaplar Kaç kelepçeleri daha kırılır gönül seslerinin Ve daha kaç özgürlükleri kısıtlanır yüreklerin! ----- Bu gidişatla daha çok kelepçeler kırılır seslerinin İlgi duyulmuyor her nedense,karanlığın zülmu gidecek nitelikte değildir. Daha çok akacak bulanık sulların akıntısı Hasret kalacağız berrak suyun akıntısına...
daha kaç var özgürlüğe, ellerin birbirine uzanır gibi dümdüz edilmesine aramızdaki dağların buzların erimesine uçan kuşlara selâm durarak kelepçelerinin çıkarılmasına seslerimizin!
Özgürlük kelimesi çok güzel düşünceler çağrıştırıyor,
tebrikler, kısıtlanmasın özgürlükler, birbirimizin sınırlarına saygı duyarak!
Yollarda ufku gizleyen sınır çok , şu dumanlı dağlar gibi...Gökte mavi, yerde mavide bırakın kanat çırpsın hayaller... Nasreddin hocamız demiş ki yıllar öncesinden;''Kurtulabilene aşk olsun bu milletin dilinden...'' Bir düşüncesiyle bin duyguların kapılarını aralayabilenlere selam olsun... Güzel bir dikkat çekmeydi şiiriniz.Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum.
rubai tarzında bir eser okudum sayfanızda..uzun şiirlerde anlatılmak istenen mısralara yayma durumu olunca anlatım basittir, lakın böyle kısa şiirlerde anlatımı tabiri caizse sıkıştırarak anlatmak çok zordur..ben çok beğendın..kıyısız tebrıklerımı bırakıyorum
Özgürlük istiyorum..! Siyasi düşünceme,tuttuğum takıma,cinsel tercihime..
Özgürlük istiyorum..! Üniversite kapılarında bekleyen binlerce öğrenciye.. Özgürlük istiyorum.! Düşüncesi engellenen ve öldürülen,ayakkabısı delik aydınlara..
yüreğine sağlık özgürsün de farkında değilsin özgür olmasan buraya bu yazıyı ekleyemezdin bence ö özgürlüğü kullanmasını bilemiyor ola biliriz bizler kalemine sağlık Nazan hanım
Kaç kelimelerde daha kanar sevdalar Kaç teyemmümlerde daha bozulur sevaplar Kaç kelepçeleri daha kırılır gönül seslerinin Ve daha kaç özgürlükleri kısıtlanır yüreklerin!...Sevgili arkadaşim .Çok güzel ifadeler içeren şiiriniz çok hoş olmuş.Tebrik ederim.Yüreğine sağlık
Kaç kelimelerde daha kanar sevdalar Kaç teyemmümlerde daha bozulur sevaplar Kaç kelepçeleri daha kırılır gönül seslerinin Ve daha kaç özgürlükleri kısıtlanır yüreklerin!
..Allah Allah yolunda özgürlüğümüzü kısıtlamasın inşallah. Tebrikler, güzel ve anlamlı bir dörtlüktü.