(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR SEN ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR SEN ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen ses akışına bakarız ve şiir uzasın deriz, bazen manasına bakarız ve kısa olsun deriz, çünkü çok söz manayı karartır... Bu şiirinizde mana öne çıkmış ve az sözle çok şey çağrıştırmışsınız kıymetli kardeşim; şiir budur bana göre, malumunuz herkesin bir şiir algısı var ya, işte benim algım da böyle kabaca....Bu şiiri okuyunca gözümde ve zihnimde bitmez bir iç yolculuk canlandı... Kutluyorum kaleminizi... Saygılarımla...
EN DELİSİ SEN ÇIKTIN BE GÜLÜM !! *** işte hayat böyLedir.. be ömrüm Dün bahardı ne çabuk geLdi güzüm Ben seni ne çok sevmiştim be iki gözüm Bazen de seveni sevdiğinden ayırır öLüm * Kısa öz ve de anLamLıydı.. tebrikLerimLe Dostcan.
GÜNAYDIN DEĞERLİ DOST İNSAN ; ÇOK ÇOK GÜZEL VEE ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ... SELAM VE SAUGIMLA.
Şu dört mısra bence sayfalarca dolu dolu şiirlerden daha çok şeyler anlatıyor. Belkide kendimizi şiirde yaşadığımızdandır...Sonsuz kutluyorum. Şiirinde amacı bu değilmidir zaten. Az sözle çok şey anlata bilme. Bence bu şiir amaca ulşmıştır. Selam ve saygım dostumadır.
Sevgi ve saygımla