(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uslûp olarak rahat bir dil kullanılmış.Su gibi sanki şair karşında oturmuşta sohbet arasında şiiri döktürmüş gibi bir intiba bıraktı.Sadece " karga " objesinden kastedileni anlamakta biraz zorlanmadım desem yalan olur.Neden kargalarla uçup gitmiş şiirin öznesi... neden güvercin, leylek ya da kartal değil ? burda biraz muallakta kaldım.Diğer yandan şiirin benzetimlerinde kullanılan " gibi " kelimeleri yerine bu benzetimleri dizeye örgüleyen farklı bir benzetim kullanılabilirdi.Zira gibi, ama, acaba, ve gibi bağlaçların sık kullanımların şiirin nesirle daha bir dirsek temasında bulunduğu hissini uyandırmıştır her zaman.
Baştan sona temasal bütünlüğün ve ses dinginliğinin korunduğu aynı tempoda ilerleyen ve yolundan sapmadan aynı minvalde okuruna şiir adına güzel bir yolculuk yaptıran eseri ve şairini kutluyorum.Teşekkürler paylaşım için.Saygılarımla.
ah kargalarla beraber geçip giden halâ hatırlarım bir çocuk gibi şımardığın günleri rüzgarı boynuna sarışını ve öpüşünü bahçemdeki gülleri görüyorum ki üzülüyorsun hrant’ın cesedini gördüğünde üzülen annem gibi oysa allah biliyor ki birazdan bir hacı bayram kuşu gibi uçup gideceksin omzunda tuhaf renkte kelebekler ve cesedinin üzerinde günün ilk güvercinleri
merhaba güzel insan tebrikler yüreğiniz hep aşk ve insanlık adına atsın umutla kalın ve aşkla
beğenerek okudum